„Hydra inflacji wychodzi z ukrycia lub wzrosty cen atakują nasze portfele” – tego rodzaju hasła już wkrótce mogą zagościć na dobre na łamach prasy. Podwyższona prognoza inflacji resortu finansów spowodowała konsternacj
Data publikacji: 2021-02-16Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Mieszkania od komornika będzie można licytować przez InternetKategoria: Nieruchomości, BIZNESMieszkania od komornika mają stać się kuszące dzięki zmianom, k
Data publikacji: 2021-03-11Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Innowacyjne rozwiązania płatnicze sposobem na bezpieczne zakupy onlineKategoria: IT i technologie, BIZNESZakupy przez Internet są wygodne i proste.Innowacyjne ro
Data publikacji: 2021-02-25Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Czysta3.vc inwestuje milion złotych w sunmetricKategoria: Energetyka, BIZNESTo narzędzie wykorzystujące sztuczną inteligencję, stworzone w celu dokładnej i zau
Data publikacji: 2021-03-04Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Nestlé zaprasza na praktykiKategoria: , BIZNESDo 15 kwietnia studenci mogą aplikować na trzymiesięczne praktyki w biurze głównym i w fabrykach Nestlé w Polsce
Data publikacji: 2021-02-25Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Südzucker Polska wśród liderów automatyzacji procesów biznesowychKategoria: Przemysł spożywczy, BIZNESKrótszy o 70% czas budowania aplikacji biznesowych i zm
Data publikacji: 2021-02-26Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Draw Distance ma umowę z Epic GamesKategoria: Giełda, BIZNESJeszcze w tym roku odbędzie się premiera drugiej części najpopularniejszej produkcji Draw Distance
Data publikacji: 2021-02-15Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: FANUC Polska dołącza do projektu NAZCA 4.0Kategoria: Przemysł, BIZNESWe wrocławskiej siedzibie japońskiego producenta robotów 10 lutego 2021 r. prezes FANUC Po
Data publikacji: 2021-03-08Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Kobiety w nieruchomościach – estetki i menadżerkiKategoria: Nieruchomości, BIZNESKobiety świetnie sobie radzą na rynku nieruchomości. Jako klientki odgrywaj�
Zestawienie dziesięcioletnich wyników badania European Trusted Brands (lata 2001-2010) pokazało duże przywiązanie Polaków do marek, które darzą największym zaufaniem. Wśród 36 kategorii objętych badaniem, Polacy często wyb