Data publikacji: 2021-02-15Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Rynek pracy IT 2020 – raport No Fluff Jobs. Aż 22 tys. dla Security i Big DataKategoria: IT i technologie, BIZNESKoniec roku No Fluff Jobs, polski portal z of
Data publikacji: 2021-02-15Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Obcokrajowcy w Polsce – czy będą przyjeżdżać do pracy w 2021 roku?Kategoria: , BIZNESObcokrajowcy w Polsce – czy będą przyjeżdżać do pracy w 2021 roku?
58 proc. ankietowanych wyraża swą dezaprobatę dla premiera Jerzego Buzka i jest to najniższe notowanie szefa rządu w ostatnim dziesięcioleciu – wynika z przeprowadzonego w październiku sondażu CBOS. …
Data publikacji: 2021-02-17Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Sztuczna inteligencja wykryje raka piersi. 5 mln złotych od NCBR dla AILISKategoria: Zdrowie, BIZNESAILIS, startup medyczny z Krakowa, otrzymał niemal 5 mln złoty
Data publikacji: 2021-02-23Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Electrolux pozostaje w MLP Pruszków IKategoria: Nieruchomości, BIZNESProducent i dystrybutor urządzeń gospodarstwa domowego kontynuuje współpracę z MLP Group
Data publikacji: 2021-02-10Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Podsumowanie kampanii buraczanej w cukrowniach Pfaifer & Langen w PolsceKategoria: Przemysł spożywczy, BIZNESStyczeń, jak co roku kończy w cukrowniach grupy
Data publikacji: 2021-02-17Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Perły Ceramiki UE 2020 rozdane. 8 statuetek dla Ceramiki ParadyżKategoria: Firma, BIZNESCeramika Paradyż po raz kolejny została wyróżniona w prestiżowym konku
Od pierwszych dni października trwa opracowany przez Euro RSCG Marketing House program motywacji sprzedaży dla dystrybutorów produktów firmy Franke. Program dedykowany jest partnerom handlowym, posiadającym w swojej ofercie produ
Data publikacji: 2021-03-02Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Marcowa Młoda SztukaKategoria: Kultura, BIZNESMarcowa Młoda Sztuka w DESA UnicumMarcowa Młoda Sztuka Bryły w przestrzeni publicznej to temat abstrakcyjnej
Markus Stahlberg jest prezesem Phenomena Group, odpowiedzialnym za globalne działania firmy. Marcus przyczynił się do pomyślnego wejścia na rynek setek kampanii marketingowych i promocji klientów takich jak Unilever, Nestle, AB-I