Data publikacji: 2021-03-08Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Społeczne inicjatywy oliwskich pracownikówKategoria: Problemy społeczne, BIZNESCentra biznesowe rzadko kojarzone są z działalnością społeczną i zaangażowan
Data publikacji: 2021-02-22Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Biura na karuzeli zmianKategoria: Nieruchomości, BIZNESAutor: Bogdan Borkowski, Prezes Zarządu Waryński S.A. Grupa HoldingBiura na karuzeli zmianAutor: Bogdan B
Data publikacji: 2021-02-11Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: W Centrum Korona rusza walentynkowa promocja!Kategoria: Handel, BIZNES„Wichrowe wzgórza”, „Emma”, „Pamiętnik”, „365 Dni” oraz inne piękne powieśc
Data publikacji: 2021-03-07Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Jaki prezent dla kontrahenta i pracownika?Kategoria: Firma, BIZNESPrezenty wręczane pracownikom stanowią sposób na docenienie ich starań oraz motywację do dalsz
Impulsy z GK ATM uruchomią w Warszawie pierwszy w pełni funkcjonalny system e-rejestracji pacjentówImpulsy Sp. z o.o., spółka należąca do grupy kapitałowej ATM S.A., podpisała w kwietniu br. umowę z Samodzielnym Zespołem P
Data publikacji: 2021-02-23Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Nowa stacja paliw Intermarché w KołobrzeguKategoria: Handel, BIZNESGrupa Muszkieterów stale wzmacnia swoją pozycję lidera na rynku przymarketowych stacji paliw
Data publikacji: 2021-03-02Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Nowy samochód kupimy przez telefonKategoria: Motoryzacja, BIZNESŚwiatowe marki motoryzacyjne starają się nadążać za nowymi potrzebami konsumentów, jakie pody
Rząd nie pomaga mikroprzedsiębiorcom? Zmiany w prawie 2018 okiem małego biznesuTylko 6% mikroprzedsiębiorców oceniło, że zmiany prawne, które weszły w życie w 2018 roku, pomogły im w prowadzeniu działalności gospodarczej
„Action because of a Blog” to międzynarodowe badania Edelmana nad wpływem blogów na zachowania konsumentów.Co robią ludzie po przeczytaniu bloga? Jaki wpływ ma to na komunikację marketingową firm? Agencja Edelman postanowi
Polacy, tak jak większość Europejczyków, określają się przede wszystkim jako osoby uczciwe. Tę cechę przypisują sobie częściej kobiety niż mężczyźni. Spośród 15 państw objętych badaniem European Trusted Brands Polac