Data publikacji: 2021-02-17Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Perły Ceramiki UE 2020 rozdane. 8 statuetek dla Ceramiki ParadyżKategoria: Firma, BIZNESCeramika Paradyż po raz kolejny została wyróżniona w prestiżowym konku
Jak skutecznie i niedrogo kreować wizerunek firmy w Internecie?W jaki sposób kształtować wizerunek osób publicznych?Czy możemy zmierzyć efekty naszych działań PR?Co to jest Firma 2.0? Konferencja WIZERUNEK 2007Skutecznoś
Data publikacji: 2021-02-12Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: 20 lat Plan SC – producenta konstrukcji ze stali nierdzewnejKategoria: Przemysł spożywczy, BIZNESW Polsce znają ich liczni producenci mięsa i drobiu, ale t
52% przedsiębiorstw zagrożonych w ostatnich dwunastu miesiącach Ponad połowa polskich przedsiębiorców w okresie ostatnich dwunastu miesięcy spotkała się z naruszeniem bezpieczeństwa informacji płynącymi z zewnątrz, wyni
8 października wystartowała kampania reklamowa olejów Castrol Magnatec, zapewniających ochronę silnika w ruchu miejskim oraz podczas dalekich podróży. Reklamy Castrola ujrzymy w prasie drukowanej oraz w telewizji. Ogólnopolska
NewsPoint wraz z firmą Newton PL przygotował kolejny raport na temat polityków i partii politycznych, które w kolejnym tygodniu kampanii wyborczej (15 – 21 września) najczęściej pojawiały się w polskich mediach papierowych o
Data publikacji: 2021-03-03Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Nowa Dyrektorka ds. Komunikacji w IKEA RetailKategoria: Media i PR, BIZNESZ początkiem 2021 roku Anita Ryng objęła stanowisko Dyrektorki ds. Komunikacji w IKEA Re
Data publikacji: 2021-02-26Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Mniej rannych na drogach, ale trudniej im się leczyć?Kategoria: Motoryzacja, BIZNESPandemia poprawiła bezpieczeństwo na drogach, ale nie ułatwia poszkodowanym l
Data publikacji: 2021-03-01Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Srebrne tsunami jest nie do zatrzymania. W nieruchomościach też. Oto 4 trendyKategoria: Nieruchomości, BIZNESOto 4 nowe trendy, które przyszły do Polski z zagra
Data publikacji: 2021-03-08Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: #Stronglikecoffee, czyli Starbucks opowiada o sile kobietKategoria: Media i PR, BIZNESWyjątkowe kobiety zaangażowane są w cały proces pozyskiwania kawy Starbucks