Data publikacji: 2021-02-18Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Kupując kawę na Circle K pomagasz Fundacji Dajemy Dzieciom SiłęKategoria: Firma, BIZNESCircle K we współpracy z FDDS pomaga najmłodszym w trudnym czasie. Już
6 maja 2010 r. – Netia SA ogłosiła wyniki finansowe za I kwartał 2010. Przychody wyniosły 387 mln zł, co oznacza wzrost o 3 proc. w stosunku do I kwartału 2009. Spółka zanotowała zysk EBITDA w wysokości 93,5 mln zł &he
Data publikacji: 2021-03-08Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Dobry start procentujeKategoria: Edukacja, BIZNESCzy to firmy maja zabiegać o najlepszych kandydatów, czy też najlepsi kandydaci o firmy? Pytanie to staje się zn
Data publikacji: 2021-02-24Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Ponad 10 mln zł z publicznej emisji akcji pozyskało SoftBlue SAKategoria: Giełda, BIZNESNotowane na NewConnect SoftBlue SA z publicznej emisji akcji z Prawem Pobo
Data publikacji: 2021-02-15Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: John Deere i Kramp ogłaszają partnerstwo. Celem rozszerzenie oferty częściKategoria: Rolnictwo, BIZNESJuż wkrótce części do maszyn innych marek będą dostę
Data publikacji: 2021-02-11Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Popyt na mieszkania o małej powierzchni rośnie – jaki jest tego powód?Kategoria: Nieruchomości, BIZNESJakie mieszkania wybierają młodzi ludzie? Kto dziś jes
mBank wraz z SEB TFI zapraszają inwestorów do polecania SFI znajomym. Konkurs potrwa do 15 lipca br. i jest skierowany zarówno do Klientów mBanku jak i osób, które dopiero otworzą rachunek. Uczestnicy konkursu za pozyskanie no
Data publikacji: 2021-02-11Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Rebranding Warszawskiej Szkoły Języka JapońskiegoKategoria: Edukacja, BIZNESWSJJ, jedna z największych w kraju szkół japońskiego, zaprezentowała nową identy
Data publikacji: 2021-03-04Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Aby rozwijać firmę w kanale online trzeba zadbać o 4 aspekty. Jak to zrobić?Kategoria: Firma, BIZNESkażdy biznes, który chce rozwijać się z powodzeniem w kan
NewsPoint wraz z firmą Newton PL przygotował czwarty tygodniowy (29 września – 5 października) raport na temat najbardziej widocznych w mediach polityków i partii politycznych. Analiza wyraźnie potwierdza, że w kampanii wyborc