Data publikacji: 2021-03-10Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Cyfrowy efekt motyla – duży wpływ małych decyzjiKategoria: , BIZNESWiele organizacji podejmuje decyzje dotyczące architektury systemu, nie wiedząc, że mogą
Data publikacji: 2021-03-01Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Srebrne tsunami jest nie do zatrzymania. W nieruchomościach też. Oto 4 trendyKategoria: Nieruchomości, BIZNESOto 4 nowe trendy, które przyszły do Polski z zagra
Data publikacji: 2021-03-11Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Costa Coffee świętuje 50. urodzinyKategoria: Przemysł spożywczy, BIZNESCosta Coffee obchodzi w tym roku swoje 50. urodziny. Z tej okazji pojawi się szereg niesp
Data publikacji: 2021-02-11Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Specjalistyczny sprzęt dla strażaków z Wielkopolski od Stena RecyclingKategoria: Ochrona środowiska, BIZNESSpecjalistyczny sprzęt niezbędny strażakom – rato
Data publikacji: 2021-03-04Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Nie tylko nieruchomości…w co opłaca się inwestować Polakom?Kategoria: Nieruchomości, BIZNESPolacy przetrzymują w bankach coraz więcej gotówki, ale loka
HSBC Bank Polska S.A. otworzył w stolicy Dolnego Śląska swój pierwszy Oddział Bankowości Korporacyjnej. Z bogatej oferty bankowo-finansowej będą mogły korzystać korporacje, małe i średnie przedsiębiorstwa, a szczególnie e
Data publikacji: 2021-02-23Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Polacy spędzają przed ekranami 10 godzin dziennie. Cierpią na tym ich oczyKategoria: Zdrowie, BIZNESStatystyczny Polak wpatruje się w świecące ekrany przez 10
Data publikacji: 2021-02-23Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Mazda producentem najlepszych samochodów według Consumer ReportsKategoria: Motoryzacja, BIZNESMazda została uznana producentem najlepszych samochodów w dorocznym
Data publikacji: 2021-02-28Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: 5 trendów w branży EdTech na 2021 r.Kategoria: Edukacja, BIZNESPrognozami dla branży EdTech dzieli się Max Azarov – CEO internetowej szkoły języka angielskie
Data publikacji: 2021-03-09Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Unilever mówi NIE słowu „normalny” i TAK pozytywnemu pięknuKategoria: Przemysł, BIZNESUnilever, właściciel m.in. takich marek jak: Dove, Rexona, Love Beaut