Wielu ekspertów wyraża dość subiektywne sądy, według których producenci materiałów wykorzystują boom budowlany po to, by podnieść ceny swoich produktów. Tymczasem zwiększone zapotrzebowanie na materiały budowlane spowodo
Data publikacji: 2021-02-23Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Sztuczna inteligencja zarządza już ponad 40 fabrykami w PolsceKategoria: Przemysł, BIZNESZaspokojenie potrzeb klienta 4.0, szybka odpowiedź na niespodziewane zda
Data publikacji: 2021-03-04Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: 4 czerwca premiera Sniper Ghost Warrior Contracts 2 na konsole i PCKategoria: Giełda, BIZNESCI Games ustaliło datę premiery Sniper Ghost Warrior Contracts 2. Najn
Data publikacji: 2021-02-22Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Idzie noweKategoria: Praca, BIZNESIdzie noweIdzie nowePraca zdalna stała się rzeczywistością wielu firm, niosąc za sobą jednocześnie szereg wyzwań, którym
Data publikacji: 2021-03-02Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Podcasty Accenture „Points of Change” – startuje kampania employer brandingowaKategoria: , BIZNESFirma Accenture rozpoczęła kampanię employer brandingow
Data publikacji: 2021-02-24Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Sztuczna inteligencja i mechanizmy głębokiego uczenia w nowej kamerze AxisKategoria: IT i technologie, BIZNESAxis Communications właśnie zaprezentowało nową ka
Data publikacji: 2021-03-05Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Acer wjeżdża do Polski z marką XplovaKategoria: IT i technologie, BIZNESAcer, jeden z wiodących producentów sprzętu komputerowego na świecie, tym razem wchodz
Data publikacji: 2021-03-04Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Panattoni przechodzi na zieloną energię i dąży do neutralności emisyjnejKategoria: Nieruchomości, BIZNESPanattoni, lider rynku nieruchomości przemysłowych w
Data publikacji: 2021-02-26Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Podejmij wyzwanie i weź udział w Suunto World Vertical Week.Kategoria: Sport, BIZNESW dniach 1-7 marca 2021 roku na całym świecie odbędzie się Suunto World Ver
Agencja Headlines otrzymała nominacje do tegorocznej nagrody SABRE AWARDS za kreację i realizację kampanii edukacyjnej „Chronię życie przed rakiem szyjki macicy” dla firmy MSD. Kampania „Chronię życie przed ra