Data publikacji: 2021-02-18Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Kupując kawę na Circle K pomagasz Fundacji Dajemy Dzieciom SiłęKategoria: Firma, BIZNESCircle K we współpracy z FDDS pomaga najmłodszym w trudnym czasie. Już
HSBC Bank Polska S.A. otworzył w stolicy Dolnego Śląska swój pierwszy Oddział Bankowości Korporacyjnej. Z bogatej oferty bankowo-finansowej będą mogły korzystać korporacje, małe i średnie przedsiębiorstwa, a szczególnie e
Data publikacji: 2021-02-19Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Młodzi kontra plastikKategoria: Ochrona środowiska, BIZNES• Podatek od plastiku i ograniczenia dotyczące używania jednorazowych plastików to za mało. • Mł
Data publikacji: 2021-03-08Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Kobiety na rynku pracyKategoria: , BIZNESKobiet w Polsce jest więcej niż mężczyzn, ale jeśli chodzi o rynek pracy ta tendencja jest odwrotna. Jak wygląda sytua
6 maja 2010 r. – Netia SA ogłosiła wyniki finansowe za I kwartał 2010. Przychody wyniosły 387 mln zł, co oznacza wzrost o 3 proc. w stosunku do I kwartału 2009. Spółka zanotowała zysk EBITDA w wysokości 93,5 mln zł &he
Data publikacji: 2021-02-17Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: MLEKOVITA umacnia stosunki gospodarcze z KazachstanemKategoria: Przemysł spożywczy, BIZNESPodczas spotkania w centrali Grupy MLEKOVITA w obecności Radcy Ambasady
Data publikacji: 2021-02-25Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Muszkieterowie kontynuują remodeling sklepów. Intermarché Power w SzczecinkuKategoria: Handel, BIZNESRozszerzona oferta produktów, nowy, intuicyjny układ oraz z
Aż 93% firm zna pojęcie faktoringu i wskazuje potrzebę optymalizacji płynności finansowej jako najczęstszy powód zastosowania faktoringu.Najbardziej popularnym sposobem finansowania działalności pozostaje pomoc banku z który
Minister SWiA przyznał w przekazanym we wtorek PAP oświadczeniu, że projekt budżetu na 2000 r. nie umożliwia wzrostu wynagrodzeń, który odpowiadałby oczekiwaniom protestujących strażaków. …
Warszawa, 24 listopada, 2008 r. W listopadzie rozpoczyna się kolejna edycja kampanii świątecznej marki Coca-Cola. Tradycyjnie jej najbardziej widowiskowym elementem będzie świąteczny konwój. Legendarne osiemnastotonowe Freightl