Polska przeszła z powodzeniem przez sprawdzian, jakim był dla NATO kryzys kosowski, ale czeka ją jeszcze wiele trudnych decyzji, nim przekształci wojsko w nowoczesną armię, zdolną do szybkiego reagowania na kryzysy. …
58 proc. ankietowanych wyraża swą dezaprobatę dla premiera Jerzego Buzka i jest to najniższe notowanie szefa rządu w ostatnim dziesięcioleciu – wynika z przeprowadzonego w październiku sondażu CBOS. …
Data publikacji: 2021-02-25Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: KASTELL dołącza do Polskiej Rady Centrów HandlowychKategoria: Nieruchomości, BIZNESFirma KASTELL, lider rynku Smart Cleaning, dołączyła do grona członków Po
Data publikacji: 2021-03-03Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: 4 marca rozpoczyna się Publiczna Oferta Akcji Live Motion GamesKategoria: Giełda, BIZNESJuż 4 marca startuje Oferta Publiczna Akcji Live Motion Games – producen
Data publikacji: 2021-02-16Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: 6,45 mln zł przychodów netto ze sprzedaży wypracowało SoftBlue w 2020 r.Kategoria: Giełda, BIZNES6,45 mln zł przychodów netto ze sprzedaży w 2020 r. wypracow
Data publikacji: 2021-02-11Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Pogromcy Elektromobilnych Mitów – Czy serwisowanie elektryka jest drogie?Kategoria: Motoryzacja, BIZNESChoć napęd EV to rewolucyjne rozwiązanie w motoryzac
Data publikacji: 2021-03-04Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Woodland Games podpisał umowę wydawniczą z Leonardo InteractiveKategoria: Giełda, BIZNESWoodland Games, producent gier wideo na PC i urządzenia mobilne z Grupy
Data publikacji: 2021-02-23Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Ponad 2,47 mln nazw w domenie .pl NASKKategoria: IT i technologie, BIZNESRejestr domeny .pl w NASK opublikował raport dotyczący domeny .pl za czwarty kwartał 2020
Data publikacji: 2021-02-24Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: 50 polskich projektów wspierających kobiety w ITKategoria: Edukacja, BIZNESPonad 700 wydarzeń z udziałem 35 tysięcy uczestniczek.50 polskich projektów wspiera
Data publikacji: 2021-03-03Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Kampania 1% Fundacji Tesco na zakup sprzętu dla dzieci z zespołem pocovidowymKategoria: Media i PR, BIZNESTrwa kampania 1% Fundacji Tesco, której celem jest zakup