Data publikacji: 2021-03-08Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Digital Audio, agencja oraz sieć reklamowa w podkastach startuje oficjalnie.Kategoria: Firma, BIZNESDigital Audio specjalizuje się w realizacji kampanii reklamowyc
Data publikacji: 2021-03-02Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Rezydencja Winiary pozwala na zmiany w projekcie mieszkańKategoria: Nieruchomości, BIZNESW inwestycji Rezydencja Winiary w Poznaniu nadal możliwe jest wprowadzeni
Data publikacji: 2021-02-12Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Już działa nowa usługa GLS dla sklepów onlineKategoria: Handel, BIZNESFirma kurierska uruchomiła nowoczesny portal do zwrotów paczek. Usługa działa w handlu
Data publikacji: 2021-02-24Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Grupa ANG rozszerza listę partnerów w zakresie OZEKategoria: , BIZNESSpółka podpisała nowe umowy partnerstwa z Helio Expert, HSG Sun oraz SunRoof Technology. To
Data publikacji: 2021-02-23Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: United Label: Umowa na portowanie Tails of IronKategoria: IT i technologie, BIZNESUnited Label, globalny wydawca gier indie, stawia na jednoczesną premierę swoich
LIV firmy Volvo Cars najlepiej zaprojektowanym czasopismem.Skierowany do sympatyków marki Volvo magazyn „LIV” uznany został przez brytyjskie Stowarzyszenie Agencji Wydawniczych (ang. Association of Publishing Agents – APA) za
Data publikacji: 2021-03-05Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Dzień Kobiet w Centrum KoronaKategoria: Handel, BIZNESW dniach 5-6 marca z okazji Dnia Kobiet Centrum Korona zaprasza na wyjątkową wystawę, podczas której zapre
W Sejmie znalazłyby się tylko cztery główne partie – wynika z sondażu Wirtualnej Polski.Co dwa tygodnie Wirtualna Polska prezentuje na swych stronach wyniki badań preferencji politycznych Polaków, realizowanych na zlecenie WP
Data publikacji: 2021-02-18Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Axpo koncentruje się na akumulatorach i wodorzeKategoria: , BIZNESAxpo ogłosiło utworzenie dwóch nowych obszarów działalności w grupie – w dziedzinie wo
Zestawienie dziesięcioletnich wyników badania European Trusted Brands (lata 2001-2010) pokazało duże przywiązanie Polaków do marek, które darzą największym zaufaniem. Wśród 36 kategorii objętych badaniem, Polacy często wyb