Biznes Statystyki

Skuteczność Public Relations w Internecie

Jak skutecznie i niedrogo kreować wizerunek firmy w Internecie? W jaki sposób kształtować wizerunek osób publicznych? Czy możemy zmierzyć efekty naszych działań PR? Co to

Jak skutecznie i niedrogo kreować wizerunek firmy w Internecie?
W jaki sposób kształtować wizerunek osób publicznych?
Czy możemy zmierzyć efekty naszych działań PR?
Co to jest Firma 2.0?

Konferencja WIZERUNEK 2007
Skuteczność PR w Internecie

Wizerunek 2007 to dwie równoległe konferencje dla osób zajmujących się komunikacją, kreacją wizerunku oraz marketingiem i promocją. Skierowane są do profesjonalistów działających w odmiennych warunkach – w samorządach oraz biznesie. Z uwagi na specyfikę tych obszarów, w tym samym dniu i miejscu odbędę się dwie konferencje: jedna dla instytucji samorządowych, druga dla biznesu.

Inwestycja dla kobiety

Obie konferencje odbędą się 13 listopada 2007 w Warszawie.

Konferencjom towarzyszy myśl przewodnia, iż PR w wirtualnym świecie za sprawą najnowszych, interaktywnych narzędzi staje się medium efektywnym i tanim w zastosowaniu, dzięki czemu profesjonalne działania public relations stały się osiągalne również dla mniejszych firm i instytucji. Celem konferencji jest przedstawienie skutecznych działań public relations przy użyciu interaktywnych narzędzi internetowych. Z zadaniem tym zmierzą się wybitni specjaliści od kreowania przekazu, budowania wizerunku, nowoczesnych narzędzi internetowych, prawnych aspektów działalności w Internecie. Pokażą oni, jak wykorzystać nowe technologie określane mianem Web.2.0 do budowy komunikacji i wizerunku. Uczestnicy dowiedzą się, jakich narzędzi używać oraz jakimi metodami docierać do jak największej liczby odbiorców, jak określić i wyszukać grupę pożądanych adresatów działań PR oraz co uczynić, by ich przekonać do przekazu nadawcy.

Program obejmuje następujące zagadnienia:
komunikowanie społeczne i jego medialne narzędzia
sposoby wykorzystania nowych narzędzi w komunikacji w Internecie
pomiar efektów działań PR
budowa pozycji lidera w społecznościach wirtualnych,
e-PR wobec sytuacji kryzysowych w firmie
bezpieczeństwo PR w Internecie
prawne ramy działalności prowadzonej online
profil polskiego Internauty 2007
szkodliwe działania e-PR

Organizatorem konferencji Wizerunek 2007 jest warszawska firma MGG Conferences. Szczegóły dotyczące konferencji są dostępne na stronie www.mgg-conferences.pl

A to już wiesz?  Zielony ranking - ranking najlepszych i najgorszych miejsc na świecie

Patronat nad konferencją objęły: Polskie Stowarzyszenie Public Relations, Związek Firm Public Relations, InternetPR.
Patronat medialny: NetPR, gazeta.pl, PRESS, Radio PIN, Gazeta Samorządu i Administracji

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy