Statystyki Wiadomości branżowe

Skład jury konkursu POPAI Poland Awards 2012

POPAI Poland The Global Association for Marketing at-Retail prezentuje skład jury piątej, jubileuszowej edycji konkursu POPAI Poland Awards, i POPAI Digital Awards, który odbędzie się w dniach 16-17 maja 2012r. w Warszawie, w ramach IV Shopper

POPAI Poland The Global Association for Marketing at-Retail prezentuje skład jury piątej, jubileuszowej edycji konkursu POPAI Poland Awards, i POPAI Digital Awards, który odbędzie się w dniach 16-17 maja 2012r. w Warszawie, w ramach IV Shopper Marketing Congress

O złote, srebrne i brązowe statuetki rywalizują najwięksi krajowi i międzynarodowi projektanci oraz producenci rozwiązań P.O.S i rozwiązań cyfrowych. Konkurs odbywa się w USA od ponad 50 lat. Pierwsza, polska edycja miała miejsce w 2008r.

W tym roku, specjalnie na jublieuszową edycję, została zaprojektowana nowa statuetka konkursu, której premiera będzie mieć miejsce podczas gali wieczornej 16 maja 2012r. 

W skład jury konkursu POPAI Poland Awards 2012 wchodzą:

  1. Marta Grüner | Grupa Żywiec
  2. Jolanta Tkaczyk | Akademia Leona Koźmińskiego
  3. Agata Kiszluk | Magazyn Brief
  4. Magdalena Czaja | Agencja San Markos
  5. Karolina Liberka | Marketing w Praktyce
  6. Anna Heimberger | KOMFORT
  7. Justyna Bogucka-Kwella | NIKON Polska
  8. Monika Łapczyńska | Momentum Worldwide
  9. Joanna Kotarbińska | Trade Marketer Magazine
  10. Małgorzata Szymków | Grupa LOTOS
  11. Michał Błaszczak | WYBOROWA S.A.
  12. Michał Egierski | SONY Europe
  13. Piotr Huget | Brown Forman Polska
  14. Leszek Stafiej | Stafiej & Partnerzy
  15. Jacek Piotrowski | Agros Nova
  16. Maciej Dzięgielewski | Mars Polska
  17. Andrzej Wowk | Kompania Piwowarska
 

POPAI (The Global Association for Marketing at-Retail) to międzynarodowe stowarzyszenie non profit, którego historia sięga 1936r.
POPAI jest jedyną na świecie, globalną organizacją dedykowaną branży marketingu handlowego (marketing at-retail), dysponującą 20 światowymi niezależnymi oddziałami i siedzibą w Waszyngtonie DC. Ponad 1.300 członków stowarzyszenia na arenie międzynarodowej, otrzymuje profesjonalne wsparcie i ochronę interesów branżowych, ochronę praw własności intelektualnej i praw ustawodawczych. Jej głównym obszarem działalności jest prowadzenie prac badawczych, projektów edukacyjnych i promocyjnych, związanych z najlepszymi praktykami w obszarze shopper marketingu. 

Więcej: http://www.popai.com i http://www.popai.pl

A to już wiesz?  Sprzeczne doniesienia w sprawie odszkodowań

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy