Rok 2007 dla Wincanton Polska można zaliczyć do udanych za sprawą systematycznego i dynamicznego rozwoju. Firma szacuje, że przychody w br. przekroczą 300 000 000 zł, a dynamika wzrostu przychodów w porównaniu z rokiem 2006, powinna zbliżyć się do 30%.
Polski oddział firmy uznano za jedno z najlepiej rozwijających się przedstawicielstw Wincanton w Europie. Między innymi i z tego powodu w 2007 roku wybrani menadżerowie z Wincanton Polska zostali powołani do nowo tworzonego zespołu CEE, którego zadaniem jest upowszechnienie najlepszych praktyk biznesowych w pozostałych spółkach Wincanton działających w krajach Europy Centralnej i Wschodniej. Dobra kondycja i skuteczność firmy przejawia się w stale rosnącej liczbie nowo pozyskanych, znaczących klientów jak np. Rieber Foods.
„Mijający rok dla branży logistycznej był szczególnie trudny z powodu presji na wzrost wynagrodzeń oraz trudności z dostępnością pracowników – a jak wszyscy wiemy w sektorze usług najważniejsi są ludzie. Mimo to firmie Wincanton Polska udało się utrzymać rentowność spółki na zakładanym poziomie oraz wysoki standard jakości świadczonych usług”. – powiedział Cezary Krzesiński Dyrektor Finansowy Wincanton Polska.
Koniec roku dla branży logistycznej jest szczególnie ważny, dlatego też wyniki finansowe spółki nie są jeszcze ostateczne. Wzmożona aktywność rynku związana z okresem świątecznym, przejawia się przede wszystkim dużym zapotrzebowaniem na powierzchnie magazynowe, rotacją produktów oraz intensyfikacją dystrybucji zarówno lokalnej jak i międzynarodowej.
„Jesteśmy odpowiedzialni za dostarczanie właściwych produktów, we właściwym czasie i miejscu. W przedświątecznym ‘szale zakupów’, kiedy dla Konsumentów nasi Klienci przygotowują specjalne oferty, dużą popularnością cieszą się tzw. usługi dodane, najczęściej jest to tworzenie zestawów promocyjnych. Święta to wyjątkowy okres dla naszej branży.” – dodaje Dariusz Doroś dyrektor zarządzający Wincanton Polska.