Firma Accenture rozpoczęła kampanię employer brandingową z wykorzystaniem podcastów, poprzez którą chce przybliżyć potencjalnym kandydatom specyfikę pracy w poszczególnych zespołach firmy. 
      Polski Oddział zagranicznego banku Raiffeisen Bank International AG wybrał inwestycję Monopol, zrealizowaną przez Grupę Liebrecht & wooD na działce przylegającej do Centrum Praskiego Koneser. 
      Branża deweloperska w Polsce poradziła sobie nad wyraz dobrze z COVID-owym kryzysem. Portal RynekPierwotny.pl postanowił więc zadać pytanie liderom rynku deweloperskiego czego spodziewają się i na co przygotowują w 2021 roku. 
     Od grudnia mogą znacznie wzrosnąć czynsze. To efekt decyzji Trybunału Konstytucyjnego, który na początku października uznał, że przepisy ograniczające podwyżki czynszu są niezgodne z konstytucją. […] 
      Fundusz Mercaton ASI rozpoczyna kolejny etap działania – w ciągu 2 lat zamierza pozyskać kapitał w wysokości 100 mln zł. Inwestorom proponuje zaangażowanie w projekty odpowiadające na potrzeby współczesnego świata oraz wyk 
      Dziś Polska rozwija się nierównomiernie. Ludzie młodzi od lat opuszczają wsie i małe miasta w poszukiwaniu lepszych perspektyw i wyższych zarobków w wielkich aglomeracjach. 
     Wystartowała nowa kampania reklamowa kultowej marki KitKat należącej do Nestlé. Jednocześnie na półkach sklepowych pojawiły się nowe smaki i formaty słodyczy. 
      każdy biznes, który chce rozwijać się z powodzeniem w kanale online powinien zadbać o 4 podstawowe aspekty: omnichannel, customer experience, aktywizację i lojalizację klientów. Jak to zrobić? 
     Ricoh zostało po raz trzeci uwzględnione w Magicznym Kwadrancie Gartnera dla usług z zakresu Managed Workplace Services (MWS) w Europie. 
      Budowanie trwałych relacji z Partnerami i ich klientami opiera się na podstawowym elemencie: zaufaniu.