Statystyki Wiadomości branżowe

Jak kupują polscy klienci ? IV Shopper Marketing Congress już w maju

Już 16-17 maja 2012r. odbędzie się najciekawsze spotkanie przedstawicieli sieci handlowych, category managerów, brand managerów, firm badawczych. IV Shopper Marketing Congress w tym roku koncentruje się na zachowaniach klienta w miejscu

Już 16-17 maja 2012r. odbędzie się najciekawsze spotkanie przedstawicieli sieci handlowych, category managerów, brand managerów, firm badawczych.

IV Shopper Marketing Congress w tym roku koncentruje się na zachowaniach klienta w miejscu sprzedaży, zarówno w sektorze FMCG jak i non FMCG. Będziemy dyskutować o najnowszych trendach, najciekawszych doświadczeniach i analizować najciekawsze przypadki sukcesów strategii marketingu i sprzedaży w sklepach detalicznych.

Wsród prelegentów-marketerów, wystąpią przedstawiciele firm: Agros Nova, Sony Europe, Grupa Komfort, Nikon, NEC, Diageo Polska, Canal+, Mercedes Benz, Brown Forman, Johnson&Johnson i in.

Sektor handlowy, reprezentują prelegenci z następujących sieci handlowych: Leroy Merlin, Piotr i Paweł, E.Leclerc, Lidl, Lotos
Paliwa, BOMI, Deichmann, GAP Poland.

Prelegenci z firm badawczych, agencji reklamowych i sektora marketing services to tak znane marki jak: PMR Corporate, Momentum Worldwide, Millward Brown SMG/KRC, Nairobia, AMPS, Call2Action, Deloitte, Daymaker, GfK Polonia, ABR Sesta, TBWA Tequila, Nielsen, Euro ESCG.

PROGRAM KONGRESU
http://kongres.popai.pl

Patronat nad kongresem objęli : Polska Organizacja Handlu i Dystrybucji, Deloitte, Polskie Towarzystwo Badaczy Rynku i Opinii,  Polska Rada Centrów Handlowych. Patronami medialnymi są: Marketing w Praktyce, Brief, Marketing przy Kawie, Trade Marketer Magazine, Questus, Chartered Institute of Marketing, Polskie Centrum Marketingowe, Goldenline, Webankieta, NetPR, Naukowe Koło Marketingu Akademii Leona Koźmińskiego.

Integralną częścią kongresu, jest jubileuszowa, 5 wystawa POPAI Poland Awards. Najlepszych rozwiązań wspierających sprzedaż.

Oficjalna strona konkursu, wraz z prezentacją laureatów ostatnich lat:
http://awards.popai.pl

Udział w wystawie jest bezpłatny. Wymagana rejestracja elektroniczna na stronie

http://www.popaiawards.evenea.pl/

POPAI jest międzynarodową organizacją non-profit, powstałą w USA w 1936r. Zajmuje się badaniami, edukacją i rozwojem profesjonalistów z obszaru marketingu handlowego. Strona globalna stowarzyszenia to http://www.popai.com i polskiego chapteru http://www.popai.pl

 

A to już wiesz?  Twarze Biznesu

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy