Data publikacji: 2021-02-15Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Rozbieżności między podażą a popytem na transport morski powodują wzrost cenKategoria: Transport, BIZNESKryzys związany z koronawirusem odbił się również
Data publikacji: 2021-02-26Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Mniej rannych na drogach, ale trudniej im się leczyć?Kategoria: Motoryzacja, BIZNESPandemia poprawiła bezpieczeństwo na drogach, ale nie ułatwia poszkodowanym l
Data publikacji: 2021-02-26Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Linearstone – kolekcja płytek inspirowana skałami wybrzeża PortugaliiKategoria: Firma, BIZNES.Linearstone – kolekcja płytek inspirowana skałami wybrzeża P
Data publikacji: 2021-03-03Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Na PlayStation 4 debiutuje Car Demolition Clicker od Demolish Games!Kategoria: Giełda, BIZNESCar Demolition Clicker z portfolio wydawniczego Demolish Games – debi
Data publikacji: 2021-02-24Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Nestmedic partnerem kampanii „TeleSerce – Serce pod kontrolą”Kategoria: Zdrowie, BIZNESInnowacyjna firma telemedyczna Nestmedic, producent mobilnego urządzen
Rozpoczął się drugi etap organizowanej przez Związek Firm Public Relations kampanii promującej profesjonalne usługi PR. W tym tygodniu przedstawiciele 500 największych firm w Polsce po raz drugi otrzymają specjalne przesyłki.
Data publikacji: 2021-02-16Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Nowy bar sushi w LublińcuKategoria: Firma, BIZNESKulinarna oferta Lublińca niedawno wzbogaciła się o nową restaurację.Nowy bar sushi w LublińcuKulinarna ofe
Data publikacji: 2021-03-02Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Renta dożywotnia i klauzula "trzech siódemek"Kategoria: Prawo, BIZNESCo to jest klauzula trzech siódemek? Dlaczego warto o niej pamiętać w przypadku u
Data publikacji: 2021-03-04Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Wojna, migracja, odizolowanie – mimo to kobieta się nie poddaje.Kategoria: Problemy społeczne, BIZNESWojna, migracja, odizolowanie – nasze bohaterki potrafią
W XI edycji Ogólnopolskiego Konkursu Reklamy Kreatura 2006/2007 agencja interaktywna Digital One, należąca do Grupy Euro RSCG, otrzymała nominację za kreację „Gratka dla miłośników jazzu” w kategorii napoje – internet. W