W XI edycji Ogólnopolskiego Konkursu Reklamy Kreatura 2006/2007 agencja interaktywna Digital One, należąca do Grupy Euro RSCG, otrzymała nominację za kreację „Gratka dla miłośników jazzu” w kategorii napoje – internet. W
„Hydra inflacji wychodzi z ukrycia lub wzrosty cen atakują nasze portfele” – tego rodzaju hasła już wkrótce mogą zagościć na dobre na łamach prasy. Podwyższona prognoza inflacji resortu finansów spowodowała konsternacj
Data publikacji: 2021-02-11Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Czy powstają teraz bardziej ekologiczne i energooszczędne osiedlaKategoria: Nieruchomości, BIZNESJakie rozwiązania wprowadzają deweloperzy w nowych inwestycjach
Data publikacji: 2021-03-09Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: CEVA Logistics wdraża inteligentne systemy automatyzacji i robotykiKategoria: Transport, BIZNESCEVA Logistics, wiodący globalny operator logistyczny, przy współp
Data publikacji: 2021-02-12Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Play2Chill z prawie 45 proc. wzrostem przychodów netto ze sprzedaży r/rKategoria: Giełda, BIZNESPonad 0,2 mln zł przychodów netto ze sprzedaży wypracowało w c
Data publikacji: 2021-02-23Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Znamy najbardziej niezawodną markę wg J.D. Power. 9. zwycięstwo w ciągu 10 latKategoria: Motoryzacja, BIZNESAmerykańska firma analityczna J.D. Power jak co roku
Data publikacji: 2021-02-16Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: W 2020 r. na świecie z polskiej platformy webinarowej skorzystało 31 mln osóbKategoria: IT i technologie, BIZNESO 953% wzrosła w 2020 liczba wydarzeń online w P
Data publikacji: 2021-03-08Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Większość franczyzobiorców w sieci Żabka to kobietyKategoria: Handel, BIZNESPrawie 200 tys. pracodawców w Polsce to kobiety. Stanowią one również ważną si
Data publikacji: 2021-02-22Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Jakie są perspektywy dla polskiej prowincji? | Podcast EdukontraKategoria: Rolnictwo, BIZNESDziś Polska rozwija się nierównomiernie. Ludzie młodzi od lat opuszc
Data publikacji: 2021-02-23Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Kampania HELIO zwiększy wiosenną sprzedaż bakalii i mas do ciastKategoria: Media i PR, BIZNESFirma HELIO przygotowała na wiosnę liczne działania cross- mediowe