Data publikacji: 2021-02-16Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Zmiany w dojeździe do Centrum KoronaKategoria: Handel, BIZNESZ początkiem lutego decyzją Zarządu Dróg Miejskich we Wrocławiu rozpoczął się remont wiaduktu d
Data publikacji: 2021-03-11Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Rynek pierwotny czy wtórny – na którym zawieranych jest więcej transakcji?Kategoria: Nieruchomości, BIZNESW naszym kraju prawdopodobnie powszechne jest przekon
Data publikacji: 2021-03-07Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Jaki prezent dla kontrahenta i pracownika?Kategoria: Firma, BIZNESPrezenty wręczane pracownikom stanowią sposób na docenienie ich starań oraz motywację do dalsz
Data publikacji: 2021-02-18Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Nareszcie w Polsce! Portal dla miłośników USA.Kategoria: Turystyka, BIZNESTysiące Polaków czekają na otwarcie granic do USA. Z powodu koronawirusa były prezyd
Data publikacji: 2021-02-28Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Mazurska Manufaktura S.A. wraca na rynek z kultowym piwem JurandKategoria: Przemysł spożywczy, BIZNESMazurska Manufaktura S.A., specjalizująca się w rzemieślnic
Koncern otrzymał prestiżowe wyróżnienie Gold-Class przyznawane spółkom notowanym w ramach Dow Jones Sustainability IndexNotowany na giełdzie w Nowym Jorku amerykański koncern 3M otrzymał 20 kwietnia prestiżowe wyróżnienie
Agora S.A. dołączyła do grona partnerów Cafe News S.A. Dzięki temu internauci mogą otrzymywać najświeższe informacje z serwisów Agory wprost na pulpit swojego komputeraUżytkownicy czytników RSS, Cafe News Web (wersja on-li
Porter Novelli jest jedną z wiodących globalnych sieci agencji Public Relations, z przedstawicielstwami na każdym z liczących się światowych rynków. Skupiając się na efektywnej komunikacji z otoczeniem klientów i relacjach z
Data publikacji: 2021-02-16Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Niemcy: Rollercoaster wzrostu gospodarczego będzie trwać w 2021 r.Kategoria: Gospodarka, BIZNESJak przewidują eksperci Allianz Research i Euler Hermes na początk
Data publikacji: 2021-03-03Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Kampania 1% Fundacji Tesco na zakup sprzętu dla dzieci z zespołem pocovidowymKategoria: Media i PR, BIZNESTrwa kampania 1% Fundacji Tesco, której celem jest zakup