Data publikacji: 2021-03-02Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Jesteśmy jedyną firma na świecie, która nie ukrywa wyników testów dynamicznychKategoria: Motoryzacja, BIZNESJesteśmy jedyna firma na świecie, która nic nie
Data publikacji: 2021-03-04Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Z potencjałem, ale bez przewrotów w świecie HR-u.Kategoria: Praca, BIZNESTruizmem staje się powiedzenie, że pandemia koronawirusa zmieniła podejście HR-owców
Data publikacji: 2021-03-09Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Odczarowany mit niepełnosprawnościKategoria: Problemy społeczne, BIZNESW ramach akcji „Pracodawca z sercem” odczarowujemy mity, wiążące się z utratą spra
Data publikacji: 2021-03-08Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Upfield oferuje prośrodowiskowe opakowanieKategoria: Przemysł spożywczy, BIZNESUpfield oferuje prośrodowiskowe opakowanieUpfield oferuje prośrodowiskowe opakow
Data publikacji: 2021-03-05Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Demolish Games z sukcesem zakończyło ofertę publiczną akcjiKategoria: Giełda, BIZNESDemolish Games S.A., producent gier z gatunku symulatorów na PC, z sukcesem
Data publikacji: 2021-02-23Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Polacy spędzają przed ekranami 10 godzin dziennie. Cierpią na tym ich oczyKategoria: Zdrowie, BIZNESStatystyczny Polak wpatruje się w świecące ekrany przez 10
Płać mniej za neostradę z telewizją2010-05-06Nawet 40 proc. mogą zaoszczędzić klienci, którzy skorzystają z nowej promocji neostrady z telewizją. Telekomunikacja Polska zdecydowanie obniża ceny w opcjach z internetem o pr
Data publikacji: 2021-02-17Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: MLEKOVITA umacnia stosunki gospodarcze z KazachstanemKategoria: Przemysł spożywczy, BIZNESPodczas spotkania w centrali Grupy MLEKOVITA w obecności Radcy Ambasady
Data publikacji: 2021-03-08Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Motivizer i BalanceMe.pl łączą siłyKategoria: IT i technologie, BIZNESKlienci Motivizer mogą korzystać z nowej funkcjonalności dzięki współpracy z jedną z
NewsPoint wraz z firmą Newton PL przygotował kolejny raport na temat polityków i partii politycznych, które w kolejnym tygodniu kampanii wyborczej (15 – 21 września) najczęściej pojawiały się w polskich mediach papierowych o