Data publikacji: 2021-02-24Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Walter Herz zmienia nie tylko logoKategoria: Nieruchomości, BIZNESNowa dynamika i apetyt na kolejne wyzwania. Walter Herz umacnia zespół i zmienia model działani
Data publikacji: 2021-02-23Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Nowa strona internetowa Toyota Bank i Toyota LeasingKategoria: Bankowość, BIZNESToyota Bank oraz Toyota Leasing działające w ramach struktur Toyota Financial Ser
Data publikacji: 2021-02-19Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Panattoni najbardziej ekologicznym deweloperem przemysłowym w Europie w 2020 r.Kategoria: Nieruchomości, BIZNESPanattoni, lider rynku zielonych nieruchomości prze
Data publikacji: 2021-02-19Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Jakie mieszkania trafią na rynek w tym rokuKategoria: Nieruchomości, BIZNESJakie inwestycje mieszkaniowe planują wprowadzić deweloperzy? Jakie mieszkania został
Data publikacji: 2021-03-09Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Te modele Toyoty możesz kupić w wersjach specjalnychKategoria: Motoryzacja, BIZNESW ostatnich latach Toyota kładzie szczególny nacisk na odważną stylistykę, p
Orco Property Group rozstrzygnął przetarg na agencję PR w Polsce i od 1 grudnia rozpoczął współpracę z agencją Headlines należącą do sieci Porter Novelli. W ramach współpracy Agencja odpowiedzialna będzie za prowadzenie
Data publikacji: 2021-02-15Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: 2020 rokiem pełnym wyzwań na rynku powierzchni biurowych w PolsceKategoria: Nieruchomości, BIZNESWśród kluczowych trendów związanych z pandemią COVID-19 na p
Data publikacji: 2021-02-26Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Lockdown nie zwalnia firmy z odpowiedzialności za wypadkiKategoria: Ubezpieczenia, BIZNESLockdown nie zwalnia właścicieli czasowo zamkniętych firm z obowiązków
Data publikacji: 2021-02-15Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Najlepsi dekarze roku wybrani po raz dwunasty!Kategoria: Konsument, BIZNES12 edycja największego programu dla wykonawców dachów – SUPERDEKARZ, którego mece
Zestawienie dziesięcioletnich wyników badania European Trusted Brands (lata 2001-2010) pokazało duże przywiązanie Polaków do marek, które darzą największym zaufaniem. Wśród 36 kategorii objętych badaniem, Polacy często wyb