Warszawa, 11 lutego 2009 r. – 11 lutego rusza trzecia edycja konkursu muzycznego Coke Live Fresh Noise kierowanego do młodych muzyków wykonujących hip-hop, muzykę klubową, pop, r’n’b i rocka. Po raz pierwszy w hi
8 października wystartowała kampania reklamowa olejów Castrol Magnatec, zapewniających ochronę silnika w ruchu miejskim oraz podczas dalekich podróży. Reklamy Castrola ujrzymy w prasie drukowanej oraz w telewizji. Ogólnopolska
Data publikacji: 2021-02-11Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Wypad na narty bez ujemnego salda na koncieKategoria: , BIZNESNa 12 lutego w Polsce i 15 lutego we Włoszech zaplanowane zostało otwarcie stoków narciarskich. Wybi
Bieżące wiadomości z rynku, raporty specjalne, kalkulatory, wzory dokumentów, program do rozliczenia podatkowego PIT2006, poradniki i wskaźniki – nowy serwis podatki.wp.pl podpowiada, wyjaśnia i edukuje. Wirtualna Polska, w g
Prezydent USA, światowego giganta pod względem gospodarczym, w swoim wystąpieniu w 2006 r. w związku z boomem na rynku nieruchomości stwierdził, że jeżeli domy staną się zbyt drogie, to ludzie przestaną je kupować, poniewa�
Data publikacji: 2021-02-25Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Liderzy przyszłości podjęli wyzwanie w ramach CEO ChallengeKategoria: Firma, BIZNESWcielić się w rolę CEO firmy, której produkty znajdują się w miliardach d
Data publikacji: 2021-03-11Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Medicover Polska nowym właścicielem sieci klubów fitness Holmes Place w PolsceKategoria: Sport, BIZNESZ początkiem marca Medicover stał się właścicielem siec
Ponad 2,4 mld euro czeka na przedsiębiorców z województwa dolnośląskiego zainteresowanych finansowaniem inwestycji ze środków unijnych. Aby ułatwić firmom skorzystanie z tej formy pomocy BRE Bank wspólnie z firmą PNO Consult
Ericsson upatruje w usłudze managed services potencjał w zwiększeniu konkurencyjności rynkowej firm telekomunikacyjnych. Badanie przeprowadzone przez firmę Audytel w 2007 roku wykazało wciąż niską świadomość możliwości ou
Rozpoczął się drugi etap organizowanej przez Związek Firm Public Relations kampanii promującej profesjonalne usługi PR. W tym tygodniu przedstawiciele 500 największych firm w Polsce po raz drugi otrzymają specjalne przesyłki.