Data publikacji: 2021-03-10Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: The Wizards – Dark Times od 6 maja dostępny na platformie Oculus QuestKategoria: Giełda, BIZNESDark Times – autorski tytuł Carbon Studio z popularnej seri
58 proc. ankietowanych wyraża swą dezaprobatę dla premiera Jerzego Buzka i jest to najniższe notowanie szefa rządu w ostatnim dziesięcioleciu – wynika z przeprowadzonego w październiku sondażu CBOS. …
Uczelnia Łazarskiego rozpoczęła współpracę z międzynarodowym koncernemturystycznym TUI. W ramach kooperacji, Uczelnia wdroży unikalny programTourism and Travel Management na kierunku zarządzanie. Wspólny projektjest odpowi
Data publikacji: 2021-03-08Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Upfield oferuje prośrodowiskowe opakowanieKategoria: Przemysł spożywczy, BIZNESUpfield oferuje prośrodowiskowe opakowanieUpfield oferuje prośrodowiskowe opakow
Agencja Headlines otrzymała nominacje do tegorocznej nagrody SABRE AWARDS za kreację i realizację kampanii edukacyjnej „Chronię życie przed rakiem szyjki macicy” dla firmy MSD. Kampania „Chronię życie przed ra
Data publikacji: 2021-02-19Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Styczniowa korekta w budownictwie mieszkaniowymKategoria: Nieruchomości, BIZNESNajnowsza informacja GUS komunikuje oczekiwaną korektę statystyk po grudniowym wybi
Comarch zakończył implementację systemu CDN XL w spółce Sensus, która jest jednym z liderów branży przemysłu lekkiego na rynku ukraińskim.Wdrożenie było przeprowadzone pod kątem głównych kierunków działalności przeds
6 maja 2010 r. – Netia SA ogłosiła wyniki finansowe za I kwartał 2010. Przychody wyniosły 387 mln zł, co oznacza wzrost o 3 proc. w stosunku do I kwartału 2009. Spółka zanotowała zysk EBITDA w wysokości 93,5 mln zł &he
Data publikacji: 2021-02-15Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: TARAS NA DZIAŁCE O POFAŁDOWANYM TERENIEKategoria: Nieruchomości, BIZNESTaras przydomowy to zwykle tradycyjna prosta konstrukcja – chyba, że teren wokół domu
Data publikacji: 2021-02-11Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Milka z nową kampanią telewizyjną „Delikatność smakuje lepiej”Kategoria: Media i PR, BIZNESW styczniu Milka wystartowała z kampanią telewizyjną, realizow