Data publikacji: 2021-02-11Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Nowy bar sushi w KomornikachKategoria: Firma, BIZNESJak po sushi, to tylko do Poznania?Nowy bar sushi w KomornikachJak po sushi, to tylko do Poznania? Już nie! Od
Data publikacji: 2021-02-11Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: MINIczekolady z Wawelu z konkursowym wsparciemKategoria: Przemysł spożywczy, BIZNESMiłośnicy MINIczekolad z Wawelu mają jeszcze więcej powodów, by wybierać s
Tak wyraźnej poprawy na światowych rynkach nie spodziewali się nawet najwięksi optymiści. Zarówno wczoraj, jak i w pierwszej części dzisiejszej sesji rynki giełdowe mocno poszły w górę, dolar znacznie się wzmocnił, a mię
KOV podejmie starania o notowanie i pozyskanie kapitału na AIM Podsumowanie KOV zamierza podjąć starania o notowanie akcji Spółki na AIM, jednocześnie pozostając na GPW; Debiut na AIM i nowa emisja akcji planowane na IV
Data publikacji: 2021-02-23Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: MasterBox NR200P White – miniaturowa obudowa dla entuzjastów już w sprzedażyKategoria: IT i technologie, BIZNESMasterBox NR200P White to konstrukcja firmy C
Data publikacji: 2021-03-01Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Alides Polska nabył kolejną inwestycję w GdańskuKategoria: Nieruchomości, BIZNESDeweloper i inwestor z Gandawy nabył 25 lutego kompleks biurowy Waterside, o ł
Data publikacji: 2021-02-10Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Droższe „małpki” w małych sklepach nadal lądują w co trzynastym koszykuKategoria: IT i technologie, BIZNESOpłata od „małpek” przyczyniła się do wzro
22 października na sklepowych półkach pojawi się limitowana seria chusteczek higienicznych Velvet Kleenex z bohaterami filmu Ratatuj. Produkt wprowadza firma Kimberly-Clark, producent artykułów higienicznych Velvet. Chusteczki z
Data publikacji: 2021-02-10Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Inteligentna aplikacja analityczna do wykrywania ludzi i pojazdówKategoria: , BIZNESAxis Communications wprowadza na rynek narzędzie Axis Object Analytics. Jest to
Data publikacji: 2021-03-03Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Kampania 1% Fundacji Tesco na zakup sprzętu dla dzieci z zespołem pocovidowymKategoria: Media i PR, BIZNESTrwa kampania 1% Fundacji Tesco, której celem jest zakup