Data publikacji: 2021-02-26Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Linearstone – kolekcja płytek inspirowana skałami wybrzeża PortugaliiKategoria: Firma, BIZNES.Linearstone – kolekcja płytek inspirowana skałami wybrzeża P
Wszyscy wielbiciele piwa, a także Ci, którzy chcieliby się nimi stać, mają możliwość korzystania z nowego serwisu marki Pilsner Urquell. www.akademia.pilsner.pl dostarcza wiedzy na temat dobrych zwyczajów związanych z serwowa
Data publikacji: 2021-02-17Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: EPEC inwestuje w wysokosprawną kogenerację – proekologiczny program inwestycyjnyKategoria: Energetyka, BIZNESMieszkańcy Elbląga zyskają ekologiczną energię
Data publikacji: 2021-02-22Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Wiosenne nowości od WaweluKategoria: Przemysł spożywczy, BIZNESZbliża się wiosna, a wraz z nią na półkach sklepowych pojawiają się słodycze z sezonowej of
Data publikacji: 2021-02-17Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Codeaddict stawia na skuteczną sprzedaż technologiczną i zamierza przejąć NessieKategoria: IT i technologie, BIZNESCodeaddict, poznańska firma technologiczna,
Data publikacji: 2021-02-24Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Cherrypick Games SA otrzymała 250 tys. euro należności od Kuu Hubb OyKategoria: Giełda, BIZNESCherrypick Games SA, notowany na NewConnect producent i wydawca gie
Data publikacji: 2021-02-16Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Zaangażowanie w jakość marki Herbalife NutritionKategoria: Firma, BIZNESBudowanie trwałych relacji z Partnerami i ich klientami opiera się na podstawowym elemen
22 października na sklepowych półkach pojawi się limitowana seria chusteczek higienicznych Velvet Kleenex z bohaterami filmu Ratatuj. Produkt wprowadza firma Kimberly-Clark, producent artykułów higienicznych Velvet. Chusteczki z
Data publikacji: 2021-03-11Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Kampania PLGBC dla zrównoważonego rozwojuKategoria: Nieruchomości, BIZNESW Polskim Stowarzyszeniu Budownictwa Ekologicznego PLGBC trwa trzecia edycja kampanii: Ja
Jak skutecznie i niedrogo kreować wizerunek firmy w Internecie?W jaki sposób kształtować wizerunek osób publicznych?Czy możemy zmierzyć efekty naszych działań PR?Co to jest Firma 2.0? Konferencja WIZERUNEK 2007Skutecznoś