Markus Stahlberg jest prezesem Phenomena Group, odpowiedzialnym za globalne działania firmy. Marcus przyczynił się do pomyślnego wejścia na rynek setek kampanii marketingowych i promocji klientów takich jak Unilever, Nestle, AB-I
Data publikacji: 2021-02-16Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Pandemia przyspiesza cyfryzację i automatyzację biznesówKategoria: IT i technologie, BIZNESALTEN Polska podsumowuje 2020 rok w branży IT i pokazuje perspektywy n
Aleksander Sądowski, uczeń II klasy I Liceum im. Ziemi Kujawskiej we Włocławku, został w niedzielę zwycięzcą 43. Olimpiady Astronomicznej dla młodzieży szkół średnich, organizowanej w Planetarium Śląskim w Chorzowie. ha
Data publikacji: 2021-03-09Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Smaczek za siad czyli jak i kiedy stosować przysmaki dla psów?Kategoria: Przemysł spożywczy, BIZNESPrzysmaki po to właśnie powstały – by umilać życie zwie
Data publikacji: 2021-02-15Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: 150 proc. wzrost przychodów netto ze sprzedaży Incuvo w 2020 r.Kategoria: Giełda, BIZNESIncuvo – notowany na NewConnect producent gier VR (wirtualna rzeczywisto
Data publikacji: 2021-03-02Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Chińska podróż firmy RAFAMET S.A.Kategoria: Przemysł, BIZNESPierwszy kontakt z kulturą chińską był dla niejednego z nas sporym zaskoczeniem, ale też cennym
Data publikacji: 2021-02-16Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Nowość od Edimax – ekranowe, płaskie kable siecioweKategoria: IT i technologie, BIZNESZnana i ceniona na rynku firma Edimax wprowadza do sprzedaży nowe pł
Data publikacji: 2021-02-19Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Pandemia, która zmieniła Employer BrandingKategoria: Praca, BIZNESPandemia Covid-19 wywróciła system, w jakim od lat pracowały firmy. Wraz z tym, zmianie uległ
Data publikacji: 2021-03-04Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: BFF OGŁASZA NOWĄ IDENTYFIKACJĘ WIZUALNĄ MARKIKategoria: Finanse, BIZNESNowy design ma uczcić powstanie jednej z najbardziej dochodowych i najlepiej skapitalizow
Zestawienie dziesięcioletnich wyników badania European Trusted Brands (lata 2001-2010) pokazało duże przywiązanie Polaków do marek, które darzą największym zaufaniem. Wśród 36 kategorii objętych badaniem, Polacy często wyb