Data publikacji: 2021-02-15Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Najlepsi dekarze roku wybrani po raz dwunasty!Kategoria: Konsument, BIZNES12 edycja największego programu dla wykonawców dachów – SUPERDEKARZ, którego mece
Data publikacji: 2021-02-24Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Ile jest eko w ekogroszku? Emisje szkodliwych pyłów przekroczone 40-krotnie!Kategoria: Ochrona środowiska, BIZNESFundacja ClientEarth opublikowała dziś rezultat
Data publikacji: 2021-03-01Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Gioteck – Brytyjczycy powracają na polski rynekKategoria: IT i technologie, BIZNESBrytyjska firma Gioteck, po tymczasowej nieobecności, powraca do polskich s
Data publikacji: 2021-02-15Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: 100 zł w ramach nowej promocji Getin Banku i Mastercard Bezcenne Chwile!Kategoria: Bankowość, BIZNESGetin Bank, we współpracy z Mastercard, przygotował kolejn�
Data publikacji: 2021-02-11Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Milka z nową kampanią telewizyjną „Delikatność smakuje lepiej”Kategoria: Media i PR, BIZNESW styczniu Milka wystartowała z kampanią telewizyjną, realizow
Data publikacji: 2021-03-04Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: KitKat rusza z kampanią. Na rynku nowe smaki i formaty popularnych słodkościKategoria: Przemysł spożywczy, BIZNESWystartowała nowa kampania reklamowa kultowej
Data publikacji: 2021-02-17Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Na rynku brakuje operatorów wózków widłowychKategoria: Praca, BIZNESOd początku pandemii rynek e-commerce w Polsce rośnie w siłę, a wraz z nim branża logist
Data publikacji: 2021-03-11Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Małe i średnie firmy chcą się szczepić, aby szybko wrócić do pracyKategoria: Gospodarka, BIZNESPandemia powstrzymuje małe i średnie firmy przed inwestowanie
Rok 2007 dla Wincanton Polska można zaliczyć do udanych za sprawą systematycznego i dynamicznego rozwoju. Firma szacuje, że przychody w br. przekroczą 300 000 000 zł, a dynamika wzrostu przychodów w porównaniu z rokiem 2006, po
Agencja Headlines otrzymała nominacje do tegorocznej nagrody SABRE AWARDS za kreację i realizację kampanii edukacyjnej „Chronię życie przed rakiem szyjki macicy” dla firmy MSD. Kampania „Chronię życie przed ra