Data publikacji: 2021-02-12Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Ewa Meissner i WhiteSmoke Studio wśród ambasadorów FujifilmKategoria: Media i PR, BIZNESEwa Meissner i duet WhiteSmoke Studio dołączyli do prestiżowego grona a
Data publikacji: 2021-02-19Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Blisko co czwarty pożyczający nie sprawdza, czy będzie w stanie spłacaćKategoria: Finanse, BIZNESStatystyczny Polak posiadający kredyt lub pożyczkę, uzyskane
Data publikacji: 2021-03-11Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Costa Coffee świętuje 50. urodzinyKategoria: Przemysł spożywczy, BIZNESCosta Coffee obchodzi w tym roku swoje 50. urodziny. Z tej okazji pojawi się szereg niesp
Data publikacji: 2021-02-24Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Cherrypick Games z ponad 1,32 mln zł zysku netto w 2020 rokuKategoria: Giełda, BIZNESCherrypick Games, notowany na NewConnect producent i wydawca gier mobilnych, o
Prawie 70% Europejczyków uważa, że Iran stanowi zagrożenie dla światowego pokoju. Największe obawy wyrażają w tej kwestii Holendrzy. O tym, że za czasów prezydenta Putina Rosja rozwija się we właściwym kierunku, przekonan
Globalne stowarzyszenie marketingu handlowego POPAI otwiera w Polsce przedstawicielstwo : POPAI Poland.POPAI (Point-of Purchase Association International) to międzynarodowe stowarzyszenie non profit, którego historia sięga 1936r. J
Rok 2007 dla Wincanton Polska można zaliczyć do udanych za sprawą systematycznego i dynamicznego rozwoju. Firma szacuje, że przychody w br. przekroczą 300 000 000 zł, a dynamika wzrostu przychodów w porównaniu z rokiem 2006, po
Data publikacji: 2021-02-24Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Reklama w grach – case studyKategoria: Media i PR, BIZNESGaming marketing to bardzo szeroka kategoria oparta na promocji marek poprzez tematykę gier. By dotrz
Data publikacji: 2021-02-12Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: My Spa Resort od Cherrypick Games trafi na Nintendo SwitchKategoria: Giełda, BIZNESCherrypick Games, notowany na NewConnect deweloper i wydawca gier mobilnych, podp
Wyniki badania European Trusted Brands, które jest przeprowadzane rokrocznie od 2001 roku, pokazało jak kształtowała się osobowość Polaków na przestrzeni ostatnich 10 lat. Respondentom zadano pytania m.in. o to, czy są osobami