Data publikacji: 2021-02-24Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Firmy rodzinne z MŚP przejdą sukcesję samoobsługowoKategoria: Firma, BIZNESAż 36% firm w Polsce jest wyraźnie rodzinnych i świadomych własnej tożsamości. I
Data publikacji: 2021-03-11Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Kobieca twarz pandemiiKategoria: Praca, BIZNESPraca, rozwój i życie w świecie COVID-19 z perspektywy kobietKobieca twarz pandemiiO tym, że pandemia COVID-19 zn
Data publikacji: 2021-03-09Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Nowa wersja Red Hat OpenShift 4.7Kategoria: IT i technologie, BIZNESNowe funkcje Kubernetes stworzone na potrzeby aplikacji tradycyjnych i chmurowych już dostępne
Data publikacji: 2021-03-04Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Wojna, migracja, odizolowanie – mimo to kobieta się nie poddaje.Kategoria: Problemy społeczne, BIZNESWojna, migracja, odizolowanie – nasze bohaterki potrafią
Data publikacji: 2021-02-17Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: SUNEX planuje wejście na rynek zamówień publicznychKategoria: Ochrona środowiska, BIZNESSUNEX S.A., czołowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań op
Data publikacji: 2021-02-22Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Największe instalacje OZE. Wśród krajów z rekordowymi inwestycjami PV…PolskaKategoria: Gospodarka, BIZNESWymykające się przyjętym standardom inwestycje,
Data publikacji: 2021-02-24Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Hillebrand wdraża nowoczesne metody odzysku i recyklingu flexitankówKategoria: Transport, BIZNESHillebrand, operator logistyczny specjalizujący się w obsłudze b
Jak skutecznie i niedrogo kreować wizerunek firmy w Internecie?W jaki sposób kształtować wizerunek osób publicznych?Czy możemy zmierzyć efekty naszych działań PR?Co to jest Firma 2.0? Konferencja WIZERUNEK 2007Skutecznoś
Data publikacji: 2021-03-08Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Podpisano umowę w sprawie włączenia spółki Maczfit do Grupy ŻabkaKategoria: Handel, BIZNES8 marca 2021 roku Żabka Polska sp. z o.o. oraz właściciele marki M
Michał Okoń został nowym dyrektorem ds. sprzedaży i marketingu czołowego stołecznego developera – spółki Marvipol Development S.A. Poprzednio kierował sprzedażą, marketingiem, PR i relacjami inwestorskimi warszawskiej grup