Data publikacji: 2021-02-27Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Promotech KM 2021. Nowe wyzwania, nowa produkcjaKategoria: Gospodarka, BIZNESMiniony rok przerwał dobrą passę rosnących obrotów łapskiego Promotechu KM, która
Data publikacji: 2021-02-23Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Studio Online w krakowskim hotelu Metropolo by Golden TulipKategoria: IT i technologie, BIZNESKońca obostrzeń nie widać, więc dotknięte nimi branże próbują w
Data publikacji: 2021-03-09Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Poprawa nastrojów w handluKategoria: IT i technologie, BIZNESNastroje Handlu Tradycyjnego, cykliczne badanie realizowane przez Comp Platformę Usług, operatora sys
Data publikacji: 2021-03-02Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Trendy w handlu detalicznymKategoria: IT i technologie, BIZNESUbiegły rok upłynął pod znakiem pandemii i wszystko wskazuje na to, że w perspektywie najbliższyc
Wielu ekspertów wyraża dość subiektywne sądy, według których producenci materiałów wykorzystują boom budowlany po to, by podnieść ceny swoich produktów. Tymczasem zwiększone zapotrzebowanie na materiały budowlane spowodo
W połowie listopada Lighthouse Consultants rozpoczęła współpracę z Telewizją Polską S.A. Do zadań agencji należy prowadzenie działań z zakresu public relations dla projektu stypendialnego „Dolina Kreatywna, czyli czego sz
Data publikacji: 2021-02-19Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: IGLOO w nowym składzieKategoria: Handel, BIZNESZmiana w zarządzie firmy IGLOO, jednego z największych polskich producentów profesjonalnych urządzeń chłodniczy
Data publikacji: 2021-03-05Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Dzień Kobiet w Centrum KoronaKategoria: Handel, BIZNESW dniach 5-6 marca z okazji Dnia Kobiet Centrum Korona zaprasza na wyjątkową wystawę, podczas której zapre
22 października na sklepowych półkach pojawi się limitowana seria chusteczek higienicznych Velvet Kleenex z bohaterami filmu Ratatuj. Produkt wprowadza firma Kimberly-Clark, producent artykułów higienicznych Velvet. Chusteczki z
Data publikacji: 2021-02-23Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Kampania HELIO zwiększy wiosenną sprzedaż bakalii i mas do ciastKategoria: Media i PR, BIZNESFirma HELIO przygotowała na wiosnę liczne działania cross- mediowe