Data publikacji: 2021-02-15Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Pandemia a polski eksport – czy 2021 r. będzie lepszy?Kategoria: Gospodarka, BIZNESWg danych GUS w 2020 r. polski eksport zanotował spadek o 0,3% r/r, a jego war
Data publikacji: 2021-03-04Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Eesti Energia osiągnęła zysk netto w wysokości 19,3 mln EURKategoria: Energetyka, BIZNESEesti Energia zwiększyła produkcję energii odnawialnej i osiągnęła
Data publikacji: 2021-03-02Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Czy czekają nas kolejne wyroki w sprawach, o których nikt nie wiedział?Kategoria: Prawo, BIZNESPrzepisy planowanej nowelizacji Kpc, zakładają, że po wysłaniu
Data publikacji: 2021-02-25Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Maraton bajek z dzieciństwa, czyli pomysł na familijny wieczorek filmowyKategoria: Media i PR, BIZNESFilmy animowane znane dorosłym z dzieciństwa są nie tylko m
Data publikacji: 2021-02-19Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Sektor naftowy: konsolidacja i zwrot w stronę OZEKategoria: Przemysł, BIZNESEkonomiści Allianz Research i Euler Hermes szacują, że każdy spadek średniej roczn
Data publikacji: 2021-03-10Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: PANASONIC UDOSKONALA DOŚWIADCZENIA FANÓW E-SPORTUKategoria: IT i technologie, BIZNESNajnowsza aktualizacja projektora PT-RQ35K firmy Panasonic zapewnia jeszcze lep
Data publikacji: 2021-03-04Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Nestlé zaprasza na praktykiKategoria: , BIZNESDo 15 kwietnia studenci mogą aplikować na trzymiesięczne praktyki w biurze głównym i w fabrykach Nestlé w Polsce
Data publikacji: 2021-02-19Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: New Work wchodzi na rynek z ofertą franczyzowąKategoria: Nieruchomości, BIZNESW odpowiedzi na potrzeby rynku, New Work uruchamia swoją koncepcję franczyzową, o
Data publikacji: 2021-02-26Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Lockdown nie zwalnia firmy z odpowiedzialności za wypadkiKategoria: Ubezpieczenia, BIZNESLockdown nie zwalnia właścicieli czasowo zamkniętych firm z obowiązków
Rozpoczął się drugi etap organizowanej przez Związek Firm Public Relations kampanii promującej profesjonalne usługi PR. W tym tygodniu przedstawiciele 500 największych firm w Polsce po raz drugi otrzymają specjalne przesyłki.