Data publikacji: 2021-03-08Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: UPS wspiera równomierną dystrybucję szczepionek na świecieKategoria: Zdrowie, BIZNESFundacja UPS zobowiązuje się do dostarczenia 20 milionów dawek szczepionki
Data publikacji: 2021-03-04Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Kto kupuje mieszkania w pandemiiKategoria: Nieruchomości, BIZNESCzy zmieniła się struktura nabywców mieszkań i profil klientów deweloperów? Jaka grupa kupują
Data publikacji: 2021-02-16Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Rozwiązania sieciowe Nokia w ofercie dystrybucyjnej Veracomp–Exclusive NetworksKategoria: IT i technologie, BIZNESVeracomp – Exclusive Networks Poland, dystrybu
Firma Trimtab S.A. oferuje system Workflow/Obieg Dokumentów, zapewniający pełną automatyzację operacji biznesowych. Trudno dziś sobie wyobrazić firmę bez systemu wspomagającego obieg dokumentów. Powszechnie wiadomo, że umie
Data publikacji: 2021-02-23Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Perły Ceramiki UE 2020 dla płytek OpocznoKategoria: Konsument, BIZNESAż siedem nagród w prestiżowym konkursiePerły Ceramiki UE 2020 dla płytek OpocznoJury k
Data publikacji: 2021-02-11Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Mindspace is expanding with a new branch in Israel!Kategoria: Nieruchomości, BIZNESMindspace is expanding with a new branch in IsraelMindspace is expanding with a
Data publikacji: 2021-02-19Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: W 2021 r. wzrośnie świadomość energetyczna wśród MŚPKategoria: , BIZNESWprowadzenie opłaty mocowej spowoduje wzrost świadomości przedsiębiorców w kwestii
Data publikacji: 2021-02-11Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Ultimate VR wchodzi do gry!Kategoria: Giełda, BIZNESNa platformie FindFunds trwa kampania crowdinwestingowa Ultimate VR. Spółka, której założycielami są notow
Data publikacji: 2021-02-25Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Legenda wraca na drogęKategoria: Motoryzacja, BIZNESPo wznowieniu kultowej współpracy w 2019 r., Goodyear ponownie łączy siły z Brabham Automotive, aby wyposa�
Data publikacji: 2021-03-09Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Unilever mówi NIE słowu „normalny” i TAK pozytywnemu pięknuKategoria: Przemysł, BIZNESUnilever, właściciel m.in. takich marek jak: Dove, Rexona, Love Beaut