Data publikacji: 2021-02-18Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Kupując kawę na Circle K pomagasz Fundacji Dajemy Dzieciom SiłęKategoria: Firma, BIZNESCircle K we współpracy z FDDS pomaga najmłodszym w trudnym czasie. Już
Data publikacji: 2021-02-17Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Na rynku brakuje operatorów wózków widłowychKategoria: Praca, BIZNESOd początku pandemii rynek e-commerce w Polsce rośnie w siłę, a wraz z nim branża logist
W połowie listopada Lighthouse Consultants rozpoczęła współpracę z Telewizją Polską S.A. Do zadań agencji należy prowadzenie działań z zakresu public relations dla projektu stypendialnego „Dolina Kreatywna, czyli czego sz
Data publikacji: 2021-02-25Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Żabka coraz bardziej lokalna. 7000. sklep sieci otwarty w zabytkowym BieczuKategoria: Handel, BIZNES25 lutego 2021 roku został otwarty 7000. sklep sieci Żabka. Pl
Data publikacji: 2021-02-16Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Rozwiązania sieciowe Nokia w ofercie dystrybucyjnej Veracomp–Exclusive NetworksKategoria: IT i technologie, BIZNESVeracomp – Exclusive Networks Poland, dystrybu
W Sesji Półfinałowej konkursu Księgowy Roku Jury wyróżniło szesnastu Najlepszych Księgowych Województw oraz wyłoniło pięcioro finalistów, którzy jeszcze tego samego dnia konkurowali ze sobą w Sesji Finałowej. Oba etapy
Data publikacji: 2021-02-10Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Spółki z rodziny Movie Games zacieśniają współpracęKategoria: , BIZNESSpółki z rodziny Movie Games – DRAGO entertainment oraz Road Studio – podpisały l
Data publikacji: 2021-02-12Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: 4 działania niezbędne dla zachowania bezpieczeństwa wydruku w chmurzeKategoria: , BIZNES4 działania niezbędne dla zachowania bezpieczeństwa wydruku w chmurze4
Data publikacji: 2021-02-25Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Debata: Polski system opieki zdrowotnej – wyzwania i szanseKategoria: Zdrowie, BIZNESGrupa BFF Banking Group z okazji publikacji 2. edycji raportu "Challe
Jak skutecznie i niedrogo kreować wizerunek firmy w Internecie?W jaki sposób kształtować wizerunek osób publicznych?Czy możemy zmierzyć efekty naszych działań PR?Co to jest Firma 2.0? Konferencja WIZERUNEK 2007Skutecznoś