Data publikacji: 2021-02-18Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: ASICS podsumowuje rok. Wzrost dochodów o ponad połowęKategoria: Sport, BIZNESJapoński producent odzieży sportowej, ASICS w 2020 roku w Europie odnotował wzrost
Data publikacji: 2021-02-26Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Sprawozdanie finansowe 2021 – jak uniknąć błędów?Kategoria: , BIZNESDo końca marca, wszystkie podmioty prowadzące księgi rachunkowe, zgodnie z ustawą o ra
Prawie 70% Europejczyków uważa, że Iran stanowi zagrożenie dla światowego pokoju. Największe obawy wyrażają w tej kwestii Holendrzy. O tym, że za czasów prezydenta Putina Rosja rozwija się we właściwym kierunku, przekonan
Data publikacji: 2021-02-19Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Blisko co czwarty pożyczający nie sprawdza, czy będzie w stanie spłacaćKategoria: Finanse, BIZNESStatystyczny Polak posiadający kredyt lub pożyczkę, uzyskane
Data publikacji: 2021-02-12Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Wege czy klasycznie? W Żabce znajdziesz duży zestaw na śniadanie za jedyne 7 złKategoria: Handel, BIZNESPolacy chętnie spożywają smaczne, samodzielnie przygot
Data publikacji: 2021-03-11Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Muszkieterowie z 3. sklepem w koncepcie Power. Remodeling Intermarché w ŚremieKategoria: Handel, BIZNESIntermarché w Śremie to już trzeci sklep Muszkieterów, k
Z danych Bankier.pl wynika, że największe banki prowadzą blisko 18 milionów rachunków osobistych. Równocześnie coraz wyraźniej widać, że Polacy coraz rzadziej zakładają nowe konta. W pierwszym kwartale tego roku liczba rach
Data publikacji: 2021-02-18Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Bank Pocztowy przystępuje do Izby Gospodarki ElektronicznejKategoria: Bankowość, BIZNESBank Pocztowy podpisał umowę o współpracy z Izbą Gospodarki Elektronic
Data publikacji: 2021-02-25Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Maraton bajek z dzieciństwa, czyli pomysł na familijny wieczorek filmowyKategoria: Media i PR, BIZNESFilmy animowane znane dorosłym z dzieciństwa są nie tylko m
Data publikacji: 2021-03-03Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Kampania 1% Fundacji Tesco na zakup sprzętu dla dzieci z zespołem pocovidowymKategoria: Media i PR, BIZNESTrwa kampania 1% Fundacji Tesco, której celem jest zakup