Data publikacji: 2021-03-10Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Nowe partnerstwo Legii Warszawa i SalesforceKategoria: IT i technologie, BIZNESLegia Warszawa podpisała umowę z amerykańską firmą Salesforce, która jest świat
Data publikacji: 2021-03-09Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Odczarowany mit niepełnosprawnościKategoria: Problemy społeczne, BIZNESW ramach akcji „Pracodawca z sercem” odczarowujemy mity, wiążące się z utratą spra
Kredyt gotówkowy bez konieczności wizyty w banku można zaciągnąć w portalu Money.pl. Wystarczy wypełnić wniosek na stronie internetowej. Po kartach kredytowej i pre-paid, to nowa propozycja portalu finansowego Money.pl przygoto
Data publikacji: 2021-03-04Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: KitKat rusza z kampanią. Na rynku nowe smaki i formaty popularnych słodkościKategoria: Przemysł spożywczy, BIZNESWystartowała nowa kampania reklamowa kultowej
Jak skutecznie i niedrogo kreować wizerunek firmy w Internecie?W jaki sposób kształtować wizerunek osób publicznych?Czy możemy zmierzyć efekty naszych działań PR?Co to jest Firma 2.0? Konferencja WIZERUNEK 2007Skutecznoś
Data publikacji: 2021-02-24Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Arctic Lines – przygoda zaczyna się teraz.Kategoria: Sport, BIZNESAntti Autti fiński snowboardzista, medalista mistrzostw świata i pasjonat ekstremalnych wy
Data publikacji: 2021-03-08Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Dziewczęta chcą być youtuberkami, instagramerkami, tiktokerkami…Kategoria: Praca, BIZNESMatki i córki rozmijają się w swoich marzeniach nt. przyszłych zawod
Data publikacji: 2021-02-19Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: RAPORT NIPZ-PZH: W diecie Polaków jest za dużo niezdrowych tłuszczów nasyconychKategoria: Zdrowie, BIZNESNajnowszy raport o stanie zdrowotnym Polaków NIPZ-PZH:
Data publikacji: 2021-02-12Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Image Power zmierza na giełdę i promuje grę na KickstarterzeKategoria: Giełda, BIZNESImage Power, polski producent gier wideo, którego akcjonariuszem jest PlayW
Magazyn „Trade Marketer” przeprowadził sondaż na próbie losowej internautów, w której wzięło udział 1.026 ankietowanych. [N: 1.026]. Celem sondażu było określenie najmniej lubianego operatora telefonii komórkowe