Data publikacji: 2021-02-23Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Kiepskie nastroje firm z nadzieją na szybkie zakończenie pandemiiKategoria: Finanse, BIZNESCo trzecia firma źle ocenia swoją sytuację ekonomiczną – wynika z
Data publikacji: 2021-02-11Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Jak się pracuje w tabloidzie, a jak trafić do Tworek… jako psychiatra?Kategoria: Edukacja, BIZNESJak się pracuje w tabloidzie, a jak trafić do Tworek… jako p
Data publikacji: 2021-03-11Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Znaczny wzrost Grupy LEGO w 2020 rokuKategoria: Finanse, BIZNESSilny popyt wśród konsumentów zaowocował dwucyfrowym wzrostem sprzedaży konsumenckiej, przychodó
Data publikacji: 2021-02-15Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Specyficzna sytuacja na rynku pracy w branży ITKategoria: IT i technologie, BIZNESRynek IT, jeżeli chodzi o poszukiwanych specjalistów i sposób wykonywania przez
Data publikacji: 2021-03-02Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Nowe zadanie linii lotniczych: szczepionki zamiast pasażerów?Kategoria: Gospodarka, BIZNESZamykanie międzynarodowego ruchu lotniczego, odwoływanie kolejnych lot�
Data publikacji: 2021-02-23Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Znamy najbardziej niezawodną markę wg J.D. Power. 9. zwycięstwo w ciągu 10 latKategoria: Motoryzacja, BIZNESAmerykańska firma analityczna J.D. Power jak co roku
Data publikacji: 2021-03-04Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Kto kupuje mieszkania w pandemiiKategoria: Nieruchomości, BIZNESCzy zmieniła się struktura nabywców mieszkań i profil klientów deweloperów? Jaka grupa kupują
Data publikacji: 2021-03-08Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Jak kobiety kupują mieszkania? [SONDA]Kategoria: Nieruchomości, BIZNESPortal RynekPierwotny.pl z okazji Międzynarodowego Dnia Kobiet przeprowadził ankietę wśr�
Data publikacji: 2021-02-11Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Katarzyna Pankiewicz has joined the Golden Star Group teamKategoria: Nieruchomości, BIZNESKatarzyna Pankiewicz has joined the Golden Star Group, a global investment
Rozpoczęła się kolejna edycja świątecznej kampanii marki Coca-Cola. W 50 lokalizacjach w całej Polsce można kupić napoje z portfolio firm Coca-Cola na specjalnie przygotowanych, świątecznych stoiskach i zrobić pamiątkowe zd