Data publikacji: 2021-02-11Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Jak się pracuje w tabloidzie, a jak trafić do Tworek… jako psychiatra?Kategoria: Edukacja, BIZNESJak się pracuje w tabloidzie, a jak trafić do Tworek… jako p
Sprawa związana z wprowadzeniem – być może już od przyszłego roku – bonu edukacyjnego do polskiego systemu oświaty zdążyła już spolaryzować znaczną część polskiego społeczeństwa. W prowadzonych dyskusjach z
Ze względu na wygodę i atrakcyjne ceny, internetowe zakupy stają się coraz bardziej popularne. W okresie Świąt Bożego Narodzenia e-sklepy osiągają zawsze rekordowe obroty. Wzmożoną aktywność wykazują jednak nie tylko klie
Rok 2007 przyniósł nieznaczne zmiany w udziale w rynku wiodących firm PZF. Polfactor z obrotami na poziomie 3,3 mld zł uplasował się na trzecim miejscu (18 proc. udziału w rynku) za ING Commercial Finance (26 proc.) i Pekao Fakt
Prezydent USA, światowego giganta pod względem gospodarczym, w swoim wystąpieniu w 2006 r. w związku z boomem na rynku nieruchomości stwierdził, że jeżeli domy staną się zbyt drogie, to ludzie przestaną je kupować, poniewa�
Ponad 860 tys. ogłoszeń rekrutacyjnych ukazało się w polskim internecie w pierwszym półroczu 2007 roku. Najaktywniejsi w internecie są pracodawcy z Mazowsza i Śląska, a najbardziej poszukiwana grupa zawodowa to sprzedawcy –
IAB Polska przedłużyło termin nadsyłania zgłoszeń do konkursu kreatywnego MIXXMIXX to pierwszy konkurs internetowych kampanii reklamowych w Polsce wyłaniający najlepszych z najlepszych. Ze względu na duże zainteresowanie kon
Data publikacji: 2021-02-10Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Przyszłość baterii trakcyjnych do wózków widłowychKategoria: Energetyka, BIZNESCynk, sód czy wapń to tylko kilka spośród pierwiastków chemicznych, na bazi
Data publikacji: 2021-02-23Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Demolish Games S.A. rozpoczyna ofertę publiczną akcjiKategoria: Giełda, BIZNESDemolish Games S.A., producent gier z gatunku symulatorów na PC, rozpoczął dziś
Michał Okoń został nowym dyrektorem ds. sprzedaży i marketingu czołowego stołecznego developera – spółki Marvipol Development S.A. Poprzednio kierował sprzedażą, marketingiem, PR i relacjami inwestorskimi warszawskiej grup