Data publikacji: 2021-02-23Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: MV Poland z nowym dyrektorem generalnymKategoria: Przemysł spożywczy, BIZNESSpółka dystrybucyjna MV Poland, należąca do MV GROUP, jednej z największych grup p
Data publikacji: 2021-02-15Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Noworoczne postanowienia z Costa CoffeeKategoria: Przemysł spożywczy, BIZNESPoczątek roku często kojarzony jest z nowymi postanowieniami. Mogą się one wiązać
Data publikacji: 2021-02-24Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Sunricher wprowadza do oferty komponenty oświetleniowe z technologię SilvairKategoria: IT i technologie, BIZNESDo ekosystemu Silvair dołącza producent komponent�
W ciągu pierwszych pięciu miesięcy 2007 roku BRE Bank udzielił (kredyty uruchomione) Klientom detalicznym mBanku i MultiBanku 9,3 tys. kredytów hipotecznych na łączną kwotę 2,2 mld zł, czyli o 56,5% więcej niż w analogiczny
Data publikacji: 2021-02-23Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Sztuczna inteligencja zarządza już ponad 40 fabrykami w PolsceKategoria: Przemysł, BIZNESZaspokojenie potrzeb klienta 4.0, szybka odpowiedź na niespodziewane zda
Rozpoczęła się kolejna edycja świątecznej kampanii marki Coca-Cola. W 50 lokalizacjach w całej Polsce można kupić napoje z portfolio firm Coca-Cola na specjalnie przygotowanych, świątecznych stoiskach i zrobić pamiątkowe zd
Data publikacji: 2021-02-12Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: 4 działania niezbędne dla zachowania bezpieczeństwa wydruku w chmurzeKategoria: , BIZNES4 działania niezbędne dla zachowania bezpieczeństwa wydruku w chmurze4
Data publikacji: 2021-02-23Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Warsztaty SmartUP Academy – urozmaicenie wiosennej naukiKategoria: Edukacja, BIZNESEdukacja online, podobnie jak nauka w szkołach, może mieć wymiar zarówno teo
Data publikacji: 2021-02-25Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Muszkieterowie kontynuują remodeling sklepów. Intermarché Power w SzczecinkuKategoria: Handel, BIZNESRozszerzona oferta produktów, nowy, intuicyjny układ oraz z
Data publikacji: 2021-02-23Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Kampania HELIO zwiększy wiosenną sprzedaż bakalii i mas do ciastKategoria: Media i PR, BIZNESFirma HELIO przygotowała na wiosnę liczne działania cross- mediowe