Data publikacji: 2021-02-24Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Walter Herz zmienia nie tylko logoKategoria: Nieruchomości, BIZNESNowa dynamika i apetyt na kolejne wyzwania. Walter Herz umacnia zespół i zmienia model działani
Data publikacji: 2021-02-26Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Mniej rannych na drogach, ale trudniej im się leczyć?Kategoria: Motoryzacja, BIZNESPandemia poprawiła bezpieczeństwo na drogach, ale nie ułatwia poszkodowanym l
PIĄTKOWE WIADOMOSCI ON-LINE32 / GOSPODARKA 17.30W I połowie października ceny żywności i napojów bezalkoholowych wzrosły o 1,4 proc. w porównaniu z II połową września i o 1,7 proc. w stosunku do I połowy września –
Data publikacji: 2021-03-05Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Cash flow bez tajemnic – jak skutecznie dbać o przepływy pieniężne w firmie?Kategoria: , BIZNESCzym dokładnie jest cash flow i jak można o niego zadbać?Cas
26 lutego odbyła się pierwsza transmitowana on-line z siedziby firmy Cedat – producenta chemii budowlanej marki CEKOL- lekcja dla uczniów szkół budowlanych. Uczyć można na wiele sposobów. Dlaczego nie przez internet? Dzi
Data publikacji: 2021-02-25Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Gdańsk wysoko oceniany przez firmy ITKategoria: IT i technologie, BIZNESW największym polskim centrum biznesowym swoje siedziby mają giganci sektora IT i usług z
Data publikacji: 2021-02-18Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Otovo 19 lutego wchodzi na giełdę Euronext Growth OsloKategoria: Giełda, BIZNESNorweska firma zajmująca się instalacjami paneli słonecznych, która jesienią 2
Data publikacji: 2021-02-11Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Milka z nową kampanią telewizyjną „Delikatność smakuje lepiej”Kategoria: Media i PR, BIZNESW styczniu Milka wystartowała z kampanią telewizyjną, realizow
Data publikacji: 2021-02-24Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Kuchnia zero waste – smacznie, zdrowo i oszczędnieKategoria: Firma, BIZNESSzacuje się, że rocznie w naszym kraju marnuje się ok. 9 mln ton żywności.Kuchnia
„Action because of a Blog” to międzynarodowe badania Edelmana nad wpływem blogów na zachowania konsumentów.Co robią ludzie po przeczytaniu bloga? Jaki wpływ ma to na komunikację marketingową firm? Agencja Edelman postanowi