Przerwanie wywozu maszyn z likwidowanej fabryki kabli w Ożarowie to warunek udziału protestujących byłych pracowników zakładu w zapowiadanych na wtorek rozmowach z ministrem pracy Jerzym Hausnerem. …
Data publikacji: 2021-02-23Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Znamy najbardziej niezawodną markę wg J.D. Power. 9. zwycięstwo w ciągu 10 latKategoria: Motoryzacja, BIZNESAmerykańska firma analityczna J.D. Power jak co roku
Vattenfall połączy swoją działalność prowadzoną w Polsce i Niemczech. W tym celu zostanie utworzona nowa jednostka organizacyjna – Business Group Central Europe. Na jej czele stanie Tuomo Hatakka, obecny szef polskiego oddzia
Zwyczajne Walne Zgromadzenie akcjonariuszy spółki INTERFERIE zadecydowało podczas zebrania w dniu 31 marca o zatwierdzeniu sprawozdania finansowego za rok 2009 i udzieleniu absolutorium członkom zarządu oraz rady nadzorczej. Podj�
Data publikacji: 2021-02-15Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: FANUC POLSKA OBEJMUJE PATRONATEM HONOROWYM PROJEKT NAZCA 4.0Kategoria: IT i technologie, BIZNESFANUC Polska rozpoczyna współpracę z APA Group, by wesprzeć rozwó
Data publikacji: 2021-02-13Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Zmiany i wyzwania na rynku BHP w czasach pandemii [WYWIAD]Kategoria: Zdrowie, BIZNESBezpieczeństwo i higiena są obecnie, z różnych powodów, bardzo wysoko na li�
Data publikacji: 2021-02-23Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: YOPE na AMAZON NiemcyKategoria: Handel, BIZNESSKLEP YOPE NA AMAZON NIEMCYYOPE na AMAZON NiemcyStyczniowy debiut YOPE na brytyjskim AMAZON stał się początkiem ro
Data publikacji: 2021-03-01Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Grupa Fracht otrzymała certyfikat GDPKategoria: Transport, BIZNESGrupa Fracht, operator logistyczny dla przemysłu, otrzymała jeden z najważniejszych międzynarod
PIĄTKOWE WIADOMOSCI ON-LINE32 / GOSPODARKA 17.30W I połowie października ceny żywności i napojów bezalkoholowych wzrosły o 1,4 proc. w porównaniu z II połową września i o 1,7 proc. w stosunku do I połowy września –
Jak skutecznie i niedrogo kreować wizerunek firmy w Internecie?W jaki sposób kształtować wizerunek osób publicznych?Czy możemy zmierzyć efekty naszych działań PR?Co to jest Firma 2.0? Konferencja WIZERUNEK 2007Skutecznoś