Firma Goldenegg – Niezależni Doradcy Finansowi będzie głównym sponsorem serwisu internetowego Onet-Financial Times. – Serwis tworzony na bazie materiałów jednego z najbardziej opiniotwórczych pism finansowych to do
Data publikacji: 2021-02-24Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Polska Grupa Motoryzacyjna organizuje konferencję online dla producentów częściKategoria: Motoryzacja, BIZNESJuż 3 marca 2021 roku Polska Grupa Motoryzacyjna or
Data publikacji: 2021-03-11Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Facebook, NASK i UNICEF Polska zapraszają nauczycieli i pedagogów na konferencjeKategoria: Edukacja, BIZNESKonferencje online odbędą się 30 marca oraz 13 kwietn
Eksperci G DATA alarmują – ilość spamu zalewającego skrzynki pocztowe na całym świecie dramatycznie rośnie. Ogromna większość poczty elektronicznej krążącej po świecie to niechciane i niebezpieczne wiadomości.Według
Data publikacji: 2021-03-08Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Społeczne inicjatywy oliwskich pracownikówKategoria: Problemy społeczne, BIZNESCentra biznesowe rzadko kojarzone są z działalnością społeczną i zaangażowan
Data publikacji: 2021-03-08Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Agencja moderacji ASAP Care 24 zmienia się w ModerioKategoria: Media i PR, BIZNESSpecjalizująca się w usługach moderacyjnych agencja ASAP Care 24 zmienia nazwę
Data publikacji: 2021-02-18Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: IFS odświeża swoją markę przed przełomową premierąKategoria: IT i technologie, BIZNESNowa identyfikacja wizualna odzwierciedla rozwój firmy IFS i jej plany n
Jesteśmy w Europie. Coraz częściej kupujemy takie same, nowe samochody, jak nasi zachodni sąsiedzi. Chodzimy w takich samych ubraniach, latamy tymi samymi liniami lotniczymi. Nie możemy więc oczekiwać, że w najbliższej przysz�
Orco Property Group rozstrzygnął przetarg na agencję PR w Polsce i od 1 grudnia rozpoczął współpracę z agencją Headlines należącą do sieci Porter Novelli. W ramach współpracy Agencja odpowiedzialna będzie za prowadzenie
PIĄTKOWE WIADOMOSCI ON-LINE32 / GOSPODARKA 17.30W I połowie października ceny żywności i napojów bezalkoholowych wzrosły o 1,4 proc. w porównaniu z II połową września i o 1,7 proc. w stosunku do I połowy września –