38 proc. Polaków korzysta regularnie z internetu. Kolejne 30 proc. bardzo chce mieć stałe łącze w domu – wynika z badania przeprowadzonego przez Ericssona.Odsetek internautów w Polsce jest większy niż na Węgrzech i w Turcji
Data publikacji: 2021-02-15Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Obcokrajowcy w Polsce – czy będą przyjeżdżać do pracy w 2021 roku?Kategoria: , BIZNESObcokrajowcy w Polsce – czy będą przyjeżdżać do pracy w 2021 roku?
Data publikacji: 2021-03-09Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Przygotuj organizację na nowy standard ISO 45003!Kategoria: Firma, BIZNESPrzygotuj organizację na nowy standard ISO 45003!Przygotuj organizację na nowy standard
Data publikacji: 2021-02-17Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: 26 proc. kluczowych stanowisk w firmach zajmują kobietyKategoria: , BIZNESPolska jest wysoko w UE pod względem przedsiębiorczości kobiet. We wszystkich firmach o
Data publikacji: 2021-02-25Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Legenda wraca na drogęKategoria: Motoryzacja, BIZNESPo wznowieniu kultowej współpracy w 2019 r., Goodyear ponownie łączy siły z Brabham Automotive, aby wyposa�
Data publikacji: 2021-02-18Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Deweloperski Fundusz Gwarancyjny. Jak wpłynie na rynek mieszkaniowy?Kategoria: Nieruchomości, BIZNESProjekt nowej ustawy deweloperskiej, meritum której ma stanowi
Data publikacji: 2021-02-28Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: 5 trendów w branży EdTech na 2021 r.Kategoria: Edukacja, BIZNESPrognozami dla branży EdTech dzieli się Max Azarov – CEO internetowej szkoły języka angielskie
Data publikacji: 2021-02-22Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Jaka jest skala buntu przedsiębiorców? Czy widać ją w liczbie faktur?Kategoria: , BIZNESWielu przedsiębiorców zapowiadało, że w styczniu otwiera się bez wzg
Data publikacji: 2021-02-11Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Trendy w rozwiązaniach RFIDKategoria: IT i technologie, BIZNESCzy technologia RFID sprawdzi się zarówno na produkcji, jak i w branży… lotniczej? Okazuje się,
Rozpoczęła się kolejna edycja świątecznej kampanii marki Coca-Cola. W 50 lokalizacjach w całej Polsce można kupić napoje z portfolio firm Coca-Cola na specjalnie przygotowanych, świątecznych stoiskach i zrobić pamiątkowe zd