Data publikacji: 2021-03-03Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Bankowość jako platforma – scenariusze rozwojuKategoria: IT i technologie, BIZNESBankowość – dawniej kojarzona przede wszystkim z gromadzeniem oszczędności
Data publikacji: 2021-02-18Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Ponad 420 tysięcy złotych wsparcia dla WOŚP od sieci Circle K i jej klientówKategoria: Firma, BIZNESSieć stacji Circle K już po raz drugi grała z Wielką Orki
Data publikacji: 2021-02-13Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Czego pracownicy oczekują od swoich szefów?Kategoria: Praca, BIZNESWedług badania potrzeb pracowników 2020, dla 66 proc. ankietowanych najistotniejszym benefitem
Data publikacji: 2021-02-15Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Carbon Studio z 2,7 mln zł przychodów netto ze sprzedaży w 2020 r.Kategoria: Giełda, BIZNES2,7 mln zł przychodów netto ze sprzedaży w 2020 roku osiągnęło C
Data publikacji: 2021-02-19Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: RAPORT NIPZ-PZH: W diecie Polaków jest za dużo niezdrowych tłuszczów nasyconychKategoria: Zdrowie, BIZNESNajnowszy raport o stanie zdrowotnym Polaków NIPZ-PZH:
Kredyt gotówkowy bez konieczności wizyty w banku można zaciągnąć w portalu Money.pl. Wystarczy wypełnić wniosek na stronie internetowej. Po kartach kredytowej i pre-paid, to nowa propozycja portalu finansowego Money.pl przygoto
Data publikacji: 2021-02-23Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Nawet 100 zł premii za założenie Moto Lokaty w Toyota BankKategoria: Finanse, BIZNESToyota Bank Polska startuje z najnowszą akcją promocyjną „Moto Lokata z p
Data publikacji: 2021-03-02Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Nowy samochód kupimy przez telefonKategoria: Motoryzacja, BIZNESŚwiatowe marki motoryzacyjne starają się nadążać za nowymi potrzebami konsumentów, jakie pody
Data publikacji: 2021-02-11Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Biznesowa liga e-sportów innowacyjnym narzędziem integracji zespołuKategoria: IT i technologie, BIZNESPraca zdalna ma znaczący wpływ na relacje pracowników ora
Amerykański magazyn „PR Week” uznał Richarda Edelmana, Dyrektora Generalnego największej niezależnej sieciowej Agencji PR na świecie za Najbardziej Wpływową Osobę w branży public relations.Według „PR Week” trudno w b