Data publikacji: 2021-02-16Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: ODŻYWCZA MOC PESTEK – DLACZEGO WARTO WŁĄCZYĆ JE DO NASZEJ DIETYKategoria: Zdrowie, BIZNESPestki oraz nasiona zyskują coraz większą popularność nie tylko z
Data publikacji: 2021-02-11Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Tylko do jutra trwają zapisy w ramach publicznej emisji akcji SoftBlue SAKategoria: Giełda, BIZNESDo jutra, 12 lutego, trwają zapisy w ramach publicznej emisji ak
Data publikacji: 2021-02-26Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Dealz dołącza do Atrium MostyKategoria: Handel, BIZNESDealz dołącza do Atrium MostyDealz dołącza do Atrium MostyAtrium Mosty rozszerza swoją ofertę handlow
Data publikacji: 2021-02-18Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Circle K oraz Polski Czerwony Krzyż otoczyli opieką seniorów w całej PolsceKategoria: Firma, BIZNESCircle K we współpracy z Polskim Czerwonym Krzyżem po raz k
Od ulgi na start po duży ZUS. Poradnik dla przedsiębiorcówWysokość składek opłacanych na ubezpieczenia społeczne to według przedsiębiorców największa bolączka prowadzenia biznesu w Polsce – wynika z Badania Polskiej Mik
Data publikacji: 2021-03-08Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Jak wspierać lepszą równowagę płci w biznesie?Kategoria: Praca, BIZNESUtrata miejsc pracy przez kobiety spowodowana Covid-19 jest 1,8 razy większa niż mężcz
Data publikacji: 2021-03-01Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Grupa Fracht otrzymała certyfikat GDPKategoria: Transport, BIZNESGrupa Fracht, operator logistyczny dla przemysłu, otrzymała jeden z najważniejszych międzynarod
Data publikacji: 2021-02-22Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Electrolux PerfectCare będzie kontynuować edukację ekologiczną w 2021 r.Kategoria: Konsument, BIZNESElectrolux będzie kontynuować w nadchodzącym roku szerokie
Data publikacji: 2021-03-11Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Kampania PLGBC dla zrównoważonego rozwojuKategoria: Nieruchomości, BIZNESW Polskim Stowarzyszeniu Budownictwa Ekologicznego PLGBC trwa trzecia edycja kampanii: Ja
Rozpoczął się drugi etap organizowanej przez Związek Firm Public Relations kampanii promującej profesjonalne usługi PR. W tym tygodniu przedstawiciele 500 największych firm w Polsce po raz drugi otrzymają specjalne przesyłki.