zentrada wita debiut Aleo na polskim rynku handlu B2B

Teaser

Duże nakłady na kampanie marketingowe towarzyszące pojawieniu się na polskim rynku Aleo.pl oraz według własnych doniesień wiążące się z tym znaczne oczekiwania mogą pomóc rozwojowi E-Commerce pomiędzy przedsiębiorcami w Polsce oraz przyczynić się do pobudzenia ich świadomości odnośnie zalet Internetu.

Licząca ponad 380.000 zarejestrowanych przedsiębiorców europejska wspólnota kupiecka zentrada.network obecna jest na rynku polskim od 2005 roku. Zentrada posiada własne platformy handlowe B2B wraz z lokalnymi biurami obsługi klienta w 7 krajach europejskich i stwierdza znaczne uprzedzenia polskich przedsiębiorców względem realizacji transakcji B2B przez Internet w porównaniu z zachowaniami zagranicznych przedsiębiorców. Uprzedzenia te nadal stanowią główny hamulec w rozwoju E-Commerce na polskim rynku B2B. Odzwierciedla się to głównie w różnicach pomiędzy ilością realizowanych transakcji na platformie handlu hurtowego zentrada w Polsce, a ilością transakcji realizowanych na platformach zagranicznych.

Wydajność Internetu i wynikające z tego korzyści przegrywają najczęściej z preferencjami polskich przedsiębiorców ceniących kontakt osobisty ze sprzedawcą oraz możliwość negocjacji cenowych. Wiążący się z tym nakład czasu oraz straty wynikające z ograniczonego wyboru pomiędzy alternatywnymi ofertami, czy niekorzystne uzależnianie się od jednego dostawcy najczęściej są ignorowane lub po prostu zostają „wliczone w cenę”.

Pomimo tych trudności zentrada.network zdążyła się już na dobre upowszechnić wśród polskich przedsiębiorców. Od 2011 roku zentrada nie pobiera (niegdyś standardowych) opłat członkowskich i w dużej mierze finansuje się poprzez realizację transakcji B2B na platformach handlowych w Niemczech, Hiszpanii, Holandii, Polsce, we Francji, Włoszech i na Węgrzech. Realizacja transakcji handlowych B2B odbywa się poprzez wysoko rozwinięty i zaawansowany technologicznie system powierniczej realizacji zamówień i płatności TradeSafe. Główne zalety systemu TradeSafe to gwarancja otrzymania płatności oferowana sprzedawcy towaru oraz szeroko rozumiany program ochrony kupującego dla transakcji B2B wraz z serwisem przy obsłudze zamówień świadczonym przez biura obsługi klienta zentrada & TradeSafe w 7 krajach europejskich.

Zentrada.pl stała się dla polskich handlowców, producentów, importerów i hurtowników przede wszystkim wirtualną bramą do rynków w Europie. Na dzień dzisiejszy w znacznie mniejszym stopniu stanowi natomiast platformę wyspecjalizowaną w realizacji transakcji krajowych, jak ma to miejsce w przypadku Aleo.pl. Przedsiębiorcy z Polski już dzisiaj po zalogowaniu się na platformie zentrada uzyskują bezpośredni dostęp do ponad 400.000 produktów w cenach hurtowych oferowanych głównie przez europejskich dostawców towaru. Oferta obejmuje przede wszystkim asortymenty o tematyce Fashion, dekoracje, drobne AGD, artykuły drogeryjne, sport czy rekreacja. Zentrada jest również wykorzystywana do sprzedaży towaru za granicą - szereg znanych polskich importerów i producentów zaopatruje w towar odbiorców w całej Europie, pomyślnie realizując tysiące transakcji hurtowych poprzez TradeSafe.

„Technologia Internetu daje zarówno hurtowym sprzedawcom, jak i hurtowym odbiorcom aktualnie największy potencjał wzrostu sprzedaży i zysków. Zentrada & TradeSafe przekonują dojrzałą i dopracowaną technologią oraz profesjonalną obsługą użytkowników. Poprzez naszą szeroką ofertę i bezpłatne członkostwo dla kupujących użytkowników zamierzamy obronić naszą wiodącą pozycję w handlu hurtowym online również na rynku polskim”, potwierdza Bertold Goerlich, pełniący funkcję Country Managera zentrada.pl od roku 2009.

Więcej informacji, rejestracja dla przedsiębiorców, informacje dla dostawców towaru w zentrada.network:

http://www.zentrada.pl

Więcej informacji o TradeSafe:

http://www.tradesafe.eu

Źródło zentrada.network GmbH &Co.KG. Dostarczył netPR.pl
Authors
Tags , , ,

Related posts

Top