Coca – Cola Poland Services

Pod hasłem „Dar dawania” ruszył w listopadzie świąteczny program Coca-Coli. Zaczęło się od promocji dla konsumentów, w której każdy kupujący Coca-Colę, Coca-Colę light, Fantę Orange i Sprite ze świątecznej serii będzie mógł w łatwy sposób wspomóc akcję Pajacyk prowadzoną przez Polską Akcję Humanitarną (PAH). Do tegorocznej akcji świątecznej Coca-Coli włączyły się też gwiazdy z wytwórni Kayax. Limitowane, aluminiowe butelki Coca-Coli z autografami m.in. Kayah, Marii Peszek, Krzysztofa Kiliańskiego, Tatiany Okupnik, Zakopower, Smolika, Bisquit i Mosqitoo wraz z ich singlami trafią na internetowe aukcje charytatywne. Od 26 listopada Polskę przemierzać będzie również świąteczny konwój ciężarówek Coca-Coli. W 50 polskich miejscowościach odbędą się z ich udziałem imprezy dla całych rodzin.

18 milionów rachunków osobistych

W ramach akcji organizowanej we współpracy z Polską Akcją Humanitarną każdy, kto kupi napoje Coca-Cola, Coca-Cola light, Fanta Orange i Sprite może wesprzeć Pajacyka, przesyłając specjalny kod znajdujący się pod zakrętką napoju ze świątecznej serii. Kod można wysłać sms-em na numer 71017 lub wpisać na stronie internetowej www.coke.pl. Dodatkowo na Coke.pl na internautów będą czekać związane z akcją świąteczne tapety na komórki, wygaszacze do ekranów i wiele innych niespodzianek.

Tegorocznej kampanii towarzyszy też specjalna edycja świątecznej, aluminiowej butelki Coca-Coli. Jest to druga tego typu limitowana edycja (poprzednia, zaprojektowana przez zespół Faithless, pojawiła się przy okazji Coke Live Music Festival) i pierwszą związana ze Świętami. Jeszcze bardziej limitowana seria świątecznych aluminiowych butelek Coca-Coli podpisanych przez gwiazdy z wytwórni Kayax wraz z ich singlami trafi na charytatywne aukcje internetowe. Butelki będzie można licytować m.in. na Allegro i na stronach www.pajacyk.pl oraz www.coke.pl. Pieniądze z aukcji, Coca-Cola przeznaczy również na wsparcie akcji Pajacyk.

Prawdziwą frajdą dla całych rodzin powinny być wielkie świąteczne imprezy rodzinne, które odbędą się w kilkudziesięciu miastach Polski między 26 listopada a 22 grudnia. Ich motywem przewodnim są czerwone ciężarówki Coca-Coli, które specjalnie na tę okazję przyjeżdżają do naszego kraju. Największe imprezy organizowane przez Coca-Colę odbędą się w Krakowie (02.12), Lublinie (09.12), Gdańsku (16.12) i Szczecinie (22.12). Gwiazdą wszystkich imprez będzie Kayah, która uświetni je swą świąteczną piosenką. W specjalnie przygotowanej ciężarówce – studio każdy chętny będzie mógł nagrać kolędy dla swoich bliskich. Wydane na DVD bożonarodzeniowe utwory będzie można na miejscu wysłać do krewnych i przyjaciół.

Całość przedsięwzięcia jest integralną częścią kampanii „Witaj po radosnej stronie życia” („Coke Side of Life”). Jej głównym przesłaniem jest poszukiwanie we wszystkim, co nas otacza pozytywnej strony. W okresie świątecznym dotyczy to przede wszystkim dzielenia się radosnymi momentami z innymi.

AKCJA PAJACYK:
Pajacyk to program dożywiania dzieci w szkołach prowadzony od 1998 r. przez Polską Akcję Humanitarną. W roku szkolnym 2006/2007 w ramach programu Pajacyk dożywiane było 6 432 dzieci w 163 placówkach w 14 województwach. W roku szkolnym 2007/2008 jest to 1 424 dzieci w 61 placówkach w 11 województwach. Polska Akcja Humanitarna (PAH) jest organizacją pozarządową. Udziela pomocy dzięki dobrowolnym wpłatom od osób prywatnych, firm i instytucji. PAH działa od grudnia 1992 r., początkowo jako Fundacja EQuiLibre, a od grudnia 1994 r. pod obecna nazwą. Od marca 2004 r. ma status organizacji pożytku publicznego. Celem Fundacji jest niesienie pomocy humanitarnej i rozwojowej oraz prowadzenie działań w zakresie edukacji humanitarnej. Prezesem Zarządu PAH jest Janina Ochojska.

KAYAX PRODUCTION & PUBLISHING:
Największa w Polsce niezależna wytwórnia fonograficzna założona przez Kayah i jej wieloletniego managera Tomika Grewińskiego. Działalność rozpoczęła na początku 2003 roku wydaniem albumów Envee i Niewinni Czarodzieje oraz 15 Minut Projekt. Największym sukcesem Kayaxu jest wydanie debiutanckiego albumu Krzysztofa Kiljańskiego „In The Room” – była to najlepiej sprzedająca się płyta w 2005 roku w Polsce (ponad 80.000 egzemplarzy – Platynowa Płyta). Niewątpliwymi wydarzeniami na rynku muzycznym były również albumy naszych artystów: Zakopower „Music Hal” oraz „Miasto Mania” Marysi Peszek. Obecnie w katalogu Kayaxu znajdują się albumy takich wykonawców jak wspomniani: Envee, 15 Minut Projekt, Krzysztof Kiljański, Novika, Maria Peszek, Zakopower, Mosqitoo, LUC, Sofa, Bisquit, Tatiana Okupnik, Smolik i KAYAH. Wydajemy również składanki – „Music 4 Boys & Gays”, „PLAY The Music”, „Do Not Disturb2”, „Między Nami5”. Kayax to również management oraz agencja koncertowa. Mamy pod opieką wszystkich artystów z naszego katalogu.

Authors

Related posts

Top